• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Arvahall, samt Brisgard sten dö.

  • Trådstartare DeletedUser1653
  • Start datum

DeletedUser1653

Guest
Hejsan har mer eller mindre både skrivit i äldre trådatr, samt även till svenska support att server 1 samt server 2 är sten död. Har försökt sen tja Septbemer 2015 att nå Brisgard, men med sin frånvaro.

Prova då även de övriga världarna var de samma problem, så testa då Arvahall, genom att starta upp den här världen för 1.a gången då. Men den lyser med sin frånvaro. Kommer bara till FOE startsida. Men provar jag med mobilen?

Så säger den server fel bårde på Arvahall som med Brisgard,

Cirgard samt de nya världen Dinerdu fungerar!

Jag kan ju testa att starta 1 nytt konto på Arvahall samt Brisgard för se om de kvarstår, på en 3:e dator som den inte varit igång med internet än. Och kvarstår felet så är de ju hos er till 100% felet ligger!

Men vet även att de kan vara regelbrott, men ser ut som ända man kan göra för se vad som är fel någonstans efter som övriga anmälningar på de här problemen/problemet inget görs åt de! :( :( :( Och när man kommit en bit på Brisgard som antaligen är gone for god p.g.a de här De gick ej att bifogad så lägger upp de istället ladda-upp.

Bilden är tagent genom 3 steg. Så bild kvaliten är usel.

1 Screen mirror
2. Kunde ej ta bild med mobilen.
3. Fick ta en gammal mobil med resultat dålig upplösning.

Fil 13. Arvahall servern.
Fil 14. Brisgard servern.
Fil 15. Crigard.
Fil 16. Dinegu.


Server 1. Arvahall
Bild 1 på server 1 Arvahall

Server 2. Brisgard.

Bild 2 på server 2 Brisgard


Server 3 Crigard

Cirgard Server 3 fungerar fint fint Bild 3

Server 4. Dinegu
Dinergu Server 4 fungerar fint fint bild 4


OBS! Jag är inloggad på mobilen/datorn när problemet uppstår.


Mobilen slänger ut mig, därför står jag varje gång jag försöker gå till Arvahall och Brisgard på mobilen kommer till "inloggnings sidan" Trotts jag är inloggad" De här inträffar bara på de här servrarna som inte fungerar.

Snälla hoppas ni kan fixa de så man slipper ½ år till. Efter den här långa väntan redan.
 

Lonar Jion

Moderator
Så istället för att komma till laddnings fönstret så är du kvar i inloggnings sidan på A&B med meddelandet "SERVER OTILLGÄNGLIG" medans du bara kommer vidare på C&D?

Är alla försök gjorda från samma internet källa eller har du testat att logga in från ett helt annat nätverk med samma resultat?

Då servern är otillgänglig för dig och funkar fint för de andra så kan det vara antingen att en brandväg någonstans blockerar din anslutning till de 2 servrarna eller så är det som du skriver så är ditt konto spärrat från de 2 servrarna av någon anledning (regelbrott eller miss i tekniken, då du inte har en aning så antar jag det senare då det första oftast meddelas i din mejl vad du gjort för fel).
 

DeletedUser1653

Guest
Prova genom att ändra lite. Men ingen skillnad.


1: a Rensa Cash.
2: a Rensa Data.
3.e Körde på mobilens nät.
4.e Samma resultat där som när jag körde på de "Öppna nätverket" som kommunen har!

Men ska prata med en kompis till mig, han har samma operatör som kommunen kör på. Se om jag kan köra de på hans dator utan problem, kör då via Teamwiever, så sitter inte fysikt på hans dator, utan använder 1 program som gör att jag har samma åtkomst i datorn som jag satt där.

För kan då kolla om samma problem kvarstår!
 

DeletedUser1653

Guest
Hejsan! Nu fungerar alla världarna! =) Skönt de löste sig! Verkar som de varit något som gjort att de fanns men ändå inte.

När jag kom till startsidan, så valde jag *nya värld* Och där aktivera jag Arvahall samt Brisgard. Så var de inte tidigare!

Så nu är de här problemet löst! Så kan låsa de här tråden! //Mvh Kiitos.
 
Topp