• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Antikhandlaren - nya och unika belöningar

voxscientia

Medlem
newlogo1.png

Kära Kungar och Drottningar!

Vi har äran att introducera några nya föremål till Antikhandlaren! Dessa kommer att vara tillgängliga efter uppdateringen till version 1.173.

Belöningarna är unika för Antikhandlaren och kan endast fås från Antikhandlaren (butiken eller auktioner):

Uppgraderingskit för Kunskapens helgedom
Upgrade.png

Detta Uppgraderingskit (
sok.png
) uppgraderar din befintliga Kunskapens helgedom till en Kunskapens helgedom - nivå 2! Efter denna uppgradering producerar din byggnad ännu mer mynt, och om motiverad, 2 Forskningspoäng.


Konstutställningen
Art%20Exhibition.png

Konstutställningen är en 4x4 specialbyggnad som kan uppgraderas till nivå 8! Byggnaden ger lycka, invånare, och mynt - och när den motiveras ger den även resurser, 25 varor och 10 Forskningspoäng (på högsta nivån)! Detta Väljarkit är tillgängligt i Antikhandlaren och låter dig välja mellan en Konstutställning på nivå 1 eller ett Uppgraderingskit (
Small.png
).

Och det är inte allt! Vi introducerar även några belöningar från gamla event som du kan lägga vantarna på i butiken eller auktionerna:

AD-Rewards.png

Vi vill gärna höra vad ni tycker, så dela med er av er feedback nedan!

Tack för att du spelar Forge of Empires!

Vänligen,

Ert Forge of Empires-team
 

klarre

Medlem
ÄNTLIGEN!! :D

Edit: ett gäng av de sakerna som är på bilderna finns redan så undrar lite vilka nya som kommer.
 

DeletedUser2379

Guest
ÄNTLIGEN!! :D

Edit: ett gäng av de sakerna som är på bilderna finns redan så undrar lite vilka nya som kommer.
Delar din glädje. Tror de "nya" som redan funnits nu även kommer finnas i själva butiken hos antikhandlaren, och inte bara i auktionen.
 

Malina

Aktiv medlem
Själv väntar jag på Världsutställningen samt Olympisk skattkammare. :) Och kanske även fler tågvagnar..?
 

DeletedUser2244

Guest
Utbudet är väldigt bra. Dock så tycker jag att man kan baka ihop höstkvarn och uppgradering av höstkvarn till ett och samma och ersätta platsen med uppgraderingskit för Världsutställning
 

DeletedUser1339

Guest
Kolla varje dag, flera gånger, och har lyckats hitta Konstutställningen EN gång, på Auktion i EN av 5 Världar ???? Finns det något sätt att få de nya uppgraderingarna att dyka upp oftare ?
 

Malina

Aktiv medlem
Letade upp tråden för att skriva i princip samma som ovan...
Jag ser aldrig konstutställningen nuförtiden. Varken i hyllan eller på auktion. Vissa saker dyker upp till leda (hjältarnas pelare...), så det vore najs om konstutställningen kunde dyka upp nån gång ibland iaf! Nivå två som jag har nu i Arva har den varit på hur länge som helst.
 
Hur får man in fortlöpande föremål att sälja hos antikhandlaren? Jag fick in föremål löpande genom ”lycko hjulet” eller vad det kallades men det hjulet finns inte tillgängligt längre.
 

Malina

Aktiv medlem
Hur får man in fortlöpande föremål att sälja hos antikhandlaren? Jag fick in föremål löpande genom ”lycko hjulet” eller vad det kallades men det hjulet finns inte tillgängligt längre.
Det kommer nya event där du får in både bra och mindre bra saker, som du kan sälja. Även från Imperieexpeditionen och för all del Imperieslagfältet får du in lite grejer. Så det trillar in saker då och då. :)
 
Det kommer nya event där du får in både bra och mindre bra saker, som du kan sälja. Även från Imperieexpeditionen och för all del Imperieslagfältet får du in lite grejer. Så det trillar in saker då och då. :)
Tack då vet jag! Deltar inte i någon imperieexpedition tyvärr. Tyckte först att det verkade spännande men upplevde den som väldigt dyrbar. Varje gång jag spelade måste man satsa jättemånga varor som man förlorar som jag kämpat ihop och behöver till annat, det hela lämnade bara en bittereftersmak. Tyvärr. Är inte intresserad av krigandet heller så det är inget alternativ.
 
Topp