• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Förslag Ange färdig produktionsikon för Arktisk hamn.

HultNisse

Medlem
När produktion är klar, eller att det finns något att skörda i staden, så visas "insamlarikonen" där man för 5 diamanter kan samla in allt.

Däremot så indikerar den inte när den arktiska hamnen har varor att lösas ut, och jag antar att det är samma sak med kommande erors expeditionsleveranser (ubåt i Oceanisk framtid, rymdskepp i senare era etc).

Jag skulle vilja föreslå att "insamlarikonen" även aktiveras när fartyget/ubåten/rymdskeppet återkommit med varor. Som det är i dag är det lätt att missa, speciellt då hamnen ligger lite vid sidan om och kan vara utanför skärmen när staden är centrerad.
 

Malina

Aktiv medlem
Jag har för mig att insamlarikonen visades när båtarna kommit in men jag kan ju minnas fel...
Däremot vill jag inte gärna ha den aktiverad när rymdskeppet har något att samla in, eftersom jag ofta lämnar den "oinsamlad" och därmed kan missa när något nytt i byn är klart för skörd.
 

endingzone

Ny medlem
Vill bara följa upp detta som fortfarande inte har ngn meddelande ikon, av ngt slag. Förekommer ofta att jag missar BÅTEN på grund av detta.
Har hört rykten att det finns på mobilen, men som sagt ej på PC.
 

HultNisse

Medlem
Vill bara följa upp detta som fortfarande inte har ngn meddelande ikon, av ngt slag. Förekommer ofta att jag missar BÅTEN på grund av detta.
Har hört rykten att det finns på mobilen, men som sagt ej på PC.
Jag kollade just, och ryktet är sant. Att det finns skörd i hamnarna visas på mobilen, men inte på webbläsaren.
 

River Styx

CM
Community Manager
Det finns vissa skillnader mellan appen och webbläsare. Detta är en sådan.
Önskemål om att ikonen visas även i webbläsare för hamnen finns "på listan".
 
Topp