• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

5-årsjubileum

voxscientia

Medlem
5years_forumlogo.png

Kungar och drottningar!

Forge of Empires firar sin 5:e födelsedag i år!
Vi har haft våra mot- och medgångar och nått många milstolpar sen 2012. Vi vill passa på att tacka dig för att du spelar Forge of Empires och för ditt stöd under de senaste fem åren :)- Vi vill också tacka alla er som besöker forumet med jämna mellanrum och delar med er av er feedback, liksom våra moderatorer och supportrar som gjort spelet till vad det är idag :).

För att fira vår 5:e födelsedag kommer Fru Fortuna, som först visade sig under Forge of Empires första födelsedag, återvända till din stad den 20:e april. Hon kommer att ta dig med på en kort känsloväckade resa genom Forge of Empires historia. I slutet på hennes lilla uppdragsserie kommer du att belönas med nya, mer majestätiska versioner av Drottinging- och Kungbyggnaderna. De kommer att vara den del av ett set tillsammans med en tredje byggnad, som automatiskt kommer att dyka upp i ditt inventarie mot slutet av firandet - den 24:e april.

Och en sak till... det kan vara en god idé att hålla ett öga på den internationella Facebook-sidan samt vår Instagram. Under de kommande dagarna komer vi att fira med en tävling där du kan vinna fina mobila enheter!

Ännu en gång vill vi tacka sig för ditt fortsatta stöd för Forge of Empires! Vi ser fram emot många fler år med dig!


Ert hängivna Forge of Empires-team

PS Om du har feedback kring evenemanget, dela gärna med dig av den nedan.
 

DeletedUser1339

Guest
Grattis FoE ! Jag firade nyss 3-årsjubileum, men jag skulle verkligen önska att någon som var med från begynnelsen kunde höra av sig. Finns en sån Veteran på Svenska Servrar ?
 

shc29

Ny medlem
Grattis FoE! Jag tror jag har varit med sedan spelet startades, rätt säker på att jag skapade ett konto för ca 4,5 år sedan, men kan inte hitta någon information från när jag loggade in första gången. :) Någon som vet vart man kan få reda på det?
 

DeletedUser1096

Guest
Hej shc29, kolla med supporten, de kan hjälpa dig med när du startade. Alternativt kollar du din profil och prestationerna. Längst ned till höger ser du hur länge du lirat. Jag har nog kört typ 4,5 år men rev min gamla gubbe Home_Alone när jag hade ledningen i Arvahall. Började om som Oakland och har pysslat drygt 500 dagar med den:)
 

DeletedUser21

Guest
Najs! :)
Den 28:e maj har jag lirat i 5 år. Tror det var samma dag som FoE lanserades som Beta i Sverige.
 
Senast redigerad av en moderator:

shc29

Ny medlem
Fått svar från supporten:
Hej shc29.

Registered: 2012-05-29T18:10:23+0200

ISF har jag lirat sen begynnelsen betan i Sverige! :D
 
Topp