• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Översättare till teamet!

voxscientia

Medlem
Kungar och drottningar!

Då var det dags igen - teamet ska utökas. Vi letar just nu efter en översättare, som kan hjälpa till med diverse översättningsrelaterade uppgifter, såsom;

  • Översätta och uppdatera wikin.
  • Översätta uppdateringstillkännagivanden.
  • Leta och sammaställa felöversättningar/grammatiska fel/stavfel etc. i spelet.
Brinner du för Forge of Empires, är duktig på att uttrycka dig på svenska, har ett bra grepp om engelska, samt vill förbättra spelupplevelsen för alla? Sök! Skicka ett PM till mig (voxscientia) eller mejla mig och berätta lite kort om dig själv och varför du skulle passa bra som översättare. Vi kommer att hantera ansökningarna löpande, och tillsätta rollen så snart som möjligt.

/Ert hängivna team

OBS! För att förtydliga: Detta är inte en betald tjänst utan volontärarbete för att göra Forge of Empires så bra som möjligt
 
Senast ändrad:

DeletedUser1339

Guest
Jag är , i princip, dubbelspråkig. Jag förstår terminologin i FoE, och är allmänbildad nog , med specialkunskaper i Historia. Mitt problem är att jag inte har 100% säker Internetkontakt. Jag har obegränsad, men fysiskt bunden kontakt (Net One) Jag har begränsningar, men är Aktiv, och Online mer än de flesta. Dock ett ganska "fel " sätt att söka jobb på ?
 

DeletedUser1036

Guest
Goder Afton & Ett Riktigt Gott Nytt "Spel-år"..

Jag är vältalig som få och med välformulerade ord som vapen är det inte många som mig rår på..
Om så önskas jag med glädje och välvillighet gärna er med såväl penna som intellekt kan bistå..

När man har roligt, "Forge of Empires", så i ett huj och ett brett leende snabbt åren går..
Med spelet som ett gift och tangentbordet som mitt stift jag nu i din maillåda väntande står..
Givetvis är jag spelet väl så trogen och med det förnöjsamt åldras med grånande hår..

Vid formulerandet av detta brev jag vill briljera som sig bör, men rim och poesi i längden bara stör..
Allt för "Forge of Empires" jag gör..

Är mitt intresse och skrivkunskap något för "Teamet" ???

Min Profil: Imperium/Warriors of Power.. Gotlandskanin/Kinky-City.. #7/344.346

MVH: Håkan Selander
;)
 

Bilagor

  • Forge of Empires.png
    Forge of Empires.png
    35,2 KB · Visningar: 0
Topp