• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Återskapa byggnad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1729

Guest
Hej. Den galne vetenskapsmannens labb har försvunnit från min stad i Cirgard. Går det att återskapa på något sätt eller är han borta för alltid? Har sökt på den galne... och byggnad försvunnit bl.a. här i forumet men hittar inget. Det jag gjorde sist var att ta bort en alkemist för att få plats med en kemifabrik, men den låg inte ens nära labbet. Hände runt kl. 19 den 13/12. Saknar min galning.. mvh Rosie Dragontooth
 

Lonar Jion

Moderator
Börjar med har du kontaktat supporten?
hogerklickfoe.png
Bilden ovan visar hur du hittar supporten på web versionen medans på APP versionen så hittar du supporten i inställningar.

En följd fråga på problemet.
Är det en tom plätt som du kan bygga på eller står det någon annan byggnad där galningen stog?
 

DeletedUser1729

Guest
Jag har gjord det nu. Kunde inte logga in på den förut från forumets sida för jag fanns inte, men när jag gick direkt från spelet som ni visade här uppe så funkade det.
Det är en tom plätt där jag måste klippa gräset nu.
 

Lonar Jion

Moderator
Medans du väntar på supportens svar så kan du testa spelet på mobilen/plattan för att se om galningen är kvar där eller inte.

Länken till supporten via forumet leder till supportens inloggnings sida där den begär att du måste loga in med dit spel konto för att göra en ticket
https://support.innogames.com/login/to/game/foe/market/se

Medans går du till supporten via spelet så är du redan inloggad
https://support.innogames.com/playerticket

Försöker du loga in med den andra länken och är inte inloggad i spelet så kommer du till innogames support där du först på välja spel och sedan land innan du är framme till FoE supportens inloggnings sida. Därför misstänker jag att de har första länken istället för den andra här på forumet.
Tycker att det är lite småsadistiskt av innogames att gömma supporten och för dem som hittar supporten via forumet möter de en inloggningssida med ingen information om vad för inlogning som krävs. Det finns 2 trådar som beskriver hur du hittar supporten men de är halvt gömda bland alla trådar och tar inte upp vilken inloggning som krävs för att logga in på supporten via forumet.kontakta supporten.png
 
Senast ändrad:

DeletedUser1729

Guest
Jag har ingen galning på telefonen heller. En kompis som spelar fick också besöka mig men det var tomt där också.
Jag vet att det finns två inloggningslösen men det funkade inte ändå fast jag var inloggad på forumet. Det var namnet som inte fanns. Konstigt.
 

Lonar Jion

Moderator
Vilket visar att det är spelet det har hänt på och inget på din dator eller webbläsare.

Så du var tvungen att använda ett tredje konto du inte hade för att komma åt supporten?
Forumet är fristående så med den logginen kommer du inte åt supporten med.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp