• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. .Agnes.

    Information Vi svarar på era synpunkter om Imperieslagfältet

    Jag ger det gärna mer tid. Men jag har fått värk i handleden Innan slog man kanske 10-15 slag på en sektor sen lite vila innan nästa sektor Nu kan man om man har ”otur” slå 200 på raken och kan lätt vara utslagen redan efter ett par sektorer. Iallafall jag med min utmattning Som allt Har detta...
  2. .Agnes.

    Forumets månadstävling - S:t Patricks dag-tema!

    Hej Jag hittar 20 och önskar eventuell vinst i E Tack på förhand ;)
  3. .Agnes.

    Dagliga

    Hej Som det är nu så ser man när det är ny daglig på gång (kista) och sen öppnar man så kommer mannen med korten. När daglig är avklarad Skulle man inte kunna ha en annan bild då? Så man vet att den är avklarad Utan att behöva öppna (minnet är inte som det varit)
  4. .Agnes.

    Event Forge Bowl event 2023

    Jag spelar i två världar och gjort allt man skall Hittat alla bollar gjort alla uppdrag och använt alla bollar. Tog tränaren som ger 5% ökad chans att få Dagens. Men har bara fått Pergolan till nivå 9 Trodde man skulle få huvudbyggnaden om man gjort allt enligt konstens regler. Har fått den i...
  5. .Agnes.

    Blocka spelare

    Jag har lite av samma problem Så länge de har en FP på någon av mina MBs så har de tillgång till alla MBs (om jag förstått rätt) Det bästa kanske är att inte ha dem öppna för nästa nivå. Det är så jag tänkt göra med min envisa Och vi har varit vänner i spelet Men tyvärr missbrukade hen...
  6. .Agnes.

    Forumtävling - Snart är julen här!

    Hej Team Foe Jag hittar 10 rosa paket 7 silver nycklar 5 guld nycklar God Jul och Tack för ert engagemang
  7. .Agnes.

    Forumets Vintertävling

    Hej Jag hittade fel på följande Nr 6,7,5 och 3 Vänligen Agnes den F
  8. .Agnes.

    Uppdatering Uppdatering 1.245 - 2022-12-07

    Jag tycker det låter bra. Jag hade oxå velat att man såg hela BG kartan när man spelar via PC Så som det är på iPad
  9. .Agnes.

    Har du ändrat ditt sätt att spela efter att vi införde "Hjälp-alla"-knappen?

    Jag använder den hela tiden Tar oftast den som har högst antal att mot/pol Sen passar jag på när jag skall besöka värdshus att trycka på mot/pol då oxå Och en liten fråga ‍♀️ kan man plundra motiverade polerade byggnader.
  10. .Agnes.

    Forumtävling - Hösteventet

    Hej Jag hittade 11 pumpa 9 äpplen 5 kanel 7 choklad 2 kola 1 paj East Nagach
  11. .Agnes.

    Uppdatering Uppdatering 1.239 - 2022-09-14

    Okej Loggar in via Apple och använder fingeravtryck. Vet bara inte hur jag får bort Via appel Och tack för att man kan producera krigare utan att gå in och ut ur deras byggnader
  12. .Agnes.

    Uppdatering Uppdatering 1.239 - 2022-09-14

    Låter mycket bra med uppdatering. Men såg inget om problemet med att byta värld. Idag på iPad behöver jag klicka 6 ggr för att byta server. Ibland glömmer jag bort vart jag är på väg Hade varit sååååå bra med färre klick!
  13. .Agnes.

    Forumets tävling - Sommareventet

    Ohoj! Jag hittar 12 dubloner 4 kompasser Jag pendlar mellan Cirgard och East Nagache Vänligen Agnes den förskräcklige
Topp