• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Nyhet Staplade enheter är här!!

    Hejsan! Jag upplever att det är en betydligt förbättring, en lite önskemål är att de staplade enheter ska stanna kvar till vänster och skadade flyttas åt höger. Det är svårt när det samlas massa skadade enheter att flytta snabbt till höger för att leta de andra staplade. Hoppas ni kan fixa det!
  2. slutat spelat

    Hejsan Alla! En fråga, vet någon hur det fungerar om en spelare har varit inaktiv i 3 månader och inte har loggat in alls? Vad hände med Fp som man har lagt på hens MBer går dom förlorat ifall spelaren blir utkastad från spelet?
  3. Forumtävling - Snart är julen här!

    Spelare: Altus Rätt svar Rosa paket antal: 12 silver nyckel antal: 6 guld antal: 6
  4. Följ linjen!

    A till kulan 3, B till kulan 1, C till kulan 2 och D till kulan 4
  5. Hejsan! Tusentack till vinsten! Kul! Jag spelar i East-Nagash värld. MVH\\Altus

    Hejsan! Tusentack till vinsten! Kul! Jag spelar i East-Nagash värld. MVH\\Altus
  6. Vinn fotbollar till Forge Bowl 2022!

    Jag räknade till 11 st. MVH\\Altus Grattis till fjärde pris på 100 fotbollar! I vilken värld vill du få vinsten?
  7. Hitta Innobert!

    Han har gömt sig under den blå muggen.
  8. Synpunkt MB Château Frontenac

    Hej igen! Jag är mest nyfiken på hur Château Frontenac fungerar. Jag spelar i East-Nagach och befinner mig i Industrial ålder, min Château Frontenac är levlad på nivå 9 och skulle ge mig en boost på 125% från klarade uppdrag typ mynt och varor! Vilka uppdrag? Vid berättare på de uppdrag som jag...
  9. Mäktiga byggnader

    Hej alla! Jag har byggt Château Frontenac och just nu är på nivå 9 den skulle ge mig en boost på mynt eller varor när man klarade uppdrag! Jag har märkt att jag får inte det! Belöningar på berättelse uppdrag räknas inte? Någon vet ?
  10. Bugg

    I vännernas Värdshus, antal vänner som är in stämmer inte, den refreshas inte. Jag måste logga ut och in för att se rätt antal varje gång. Jag använder Chrome senast version.
  11. Hej på Er Alla! :cool:

    Hej på Er Alla! :cool:
Topp