• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Synpunkt Jubileumseventet - vad tycker ni?

    Det var ett trevligt upplägg. Gillar brädspel. Men känner att man har ingen valmöjlighet. Man är utlämnad till slumpen. Även om man lyckas landa på 5% chansen så fick jag inga dagliga. Inte ens när jag använde guldtärningarna. Hade jag någon chans på dagliga. Sen har jag mest fått 1, 2 o 3 på...
  2. Tävling FoE 10-årsjubileum

    Hej, det har egentligen varit många underbara vänskaps upplevelser. Men ska jag välja en tar en från början av min foe karriär. Därför att just den vännen lärde mig det mesta för att lyckas i foe. Jag hade just lärt mig att söka mb platser i grannskapet och på den tiden hade man grannar i högre...
  3. Dina förslag till vår Community Sprint (ver. 1.209)

    Hej! Jag tycker det är väldigt trevligt att ni vill höra våra idéer. Jag har några och har i o för sig redan kommenterat dessa på olika sätt. Men vill ändå passa på att samla dem här där de kanske hör hemma. 1 Jag saknar möjlighet att byta värld utan att logga ut o in igen. (Spelar på platta) 2...
  4. Tryckfelsnisse - februari

    Hej! I tidigare versioner kunde man byta mellan världarna utan att logga ut. Men den senast versionen gick det inte. Knappen för byt värld saknas. Det gäller mobilt. ❄ CM notering: Ej godkänd. Detta är ingen bugg. Det ska vara så.
  5. Kulturell bosättning - Har du idéer?

    Star wars Minispel där man ska besöka ett visst antal planeter och samla ihop delar till en ? Många åldrar har rymdtema så då passar det väl med rymd bosättning tänker jag. Eller Atlantis Undervattens bosättning. Jag gillar förhandlingar och de gjorde Atlantis invånarna också tror jag...
Topp