• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Safiren

    Safirens Corner

    Om ligorna i ISF och indelningen i grupper Inledning När jag gick ur mitt imperium, Svea Rekyl, pga tidsbrist, bildade jag ett enmansimperium dels av nyfikenhet på nya ISF och dels för att få belöningarna från min Himeji i IE . Jag ville se om det fanns någon aktivitet i de lägre ligorna. I...
  2. Safiren

    Synpunkt Brödraskapseventet

    Jag tänkte det skulle komma en tråd för synpunkter om det senaste eventet men eftersom det saknas startar jag ett eget. Eventet var befriande fritt från fragment!!! Det uppskattas mycket! Dessutom lika roligt som st Patriks :) Fast det kräver en hel del engagemang förståss om man vill få rätsida...
  3. Safiren

    Eventet pågår fortfarande?

    Skulle inte eventet tagit slut idag? Det var 5 min kvar och sen helt plötsligt 24h till?
  4. Safiren

    Fragment

    Jag måste bara undra... Har ni blivit alldeles tokuta när det gäller fragment?? Uppdateringen av IE med en massa fragment av sådant man redan har alldeles för många av och som man dessutom får fler kompletta av via Reliktemplet? Det är möjligtvis till nytta för de i lägre åldrar men i högre...
  5. Safiren

    Kalendernycklar

    Är det överhuvudtaget möjligt att få ihop nycklarna utan diamanter? Efter 11 dgr har jag fått tre (3) nycklar och nu kommer jag bara att få ett uppdrag om dagen. Jag tycker att jag varit sparsam med mina stjärnor för att inte bli helt utan och i fortsättningen kommer jag bara att kunna öppna 3...
Topp