• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Uppdatering Uppdatering 1.271 - 2023-12-05

    Det är ett attans tjatande om att testa betautgåvor. De är ju totalt oanvändbara. Allting är ju skrivet på en totalt obegriplig utrikiska, så man fattar ju noll!
  2. Nyhet Motståndarens utmaning

    Det är EXAKT det jag kommer att göra. Låta bli att spela FoE helt och hållet.
  3. Nyhet Motståndarens utmaning

    Nej, det här är ännu ett sätt att minska mitt intresse för spelet. Jag för min del vill inte ha flera uppgifter att lösa under tidspress. Jag vill spela när jag har tid och lust, inte bli styrd. När jag förbrukat mitt diamantlager blir det 'hej då!' till FoE.
  4. Information Test av förbättringar i utseende och av funktion

    Även jag ogillar starkt ihopklumpningen av uppdragen. Det är alldeles för lätt att missa både de dagliga uppdragen och eventuppdragen. Att det är berättelseuppdragen som ständigt syns är för mig helt fel. Dessa intresserar mig inte ett dyft. Jag spelar lite o-ortodoxt då jag stannar kvar i låg...
  5. Uppdatering Uppdatering 1.257 - 2023-05-24

    Låter som en bra förbättring! Får man önska sig något här? I så fall skulle jag önska mig att man (åtminstone som högre behörig i ett imperium) även i appen skulle kunna se imperiemedlemmarnas inloggningsaktivitet, på samma sätt som man kan se sina vänners inloggningsaktivitet. Det är ju lika...
  6. Information Testet av videoannonser - uppdatering

    Jag drabbades nu av annonsskiten. Dessutom fungerar inte annonsklippen som avsett. När annonsklippet visats och det skall återgå till FoE, så startar FoE om, och jag får inte tillgång till det jag skulle fått genom att se annonsklippet. Fullständigt värdelöst. Även i övrigt är jag annonshatare...
  7. Alla hjärtans dag-utförsäljning!

    Nej jag visste på förhand att du inte kan flytta saker, så det är som det är. Jag är inte sur på Dig! Jag tror att du missförstod mig. Jag tycker att man skall använda en logisk tidpunkt även om det sker mycket då, alternativt vara öppen med NÄR från början. Som jag skrev i ursprungsfrågan...
  8. Alla hjärtans dag-utförsäljning!

    Jo det var ju också en konstig tid.... Såg till att vara utloggad före midnatt. Loggade in på Arvahall strax efter midnatt.. såg till att vara utloggad före 08.00 då väldigt mycket händer avslut imperieslagfält, imperieexpedition, nya dagliga uppdrag m.m. Loggade senare in på Arvahall inför mina...
  9. Alla hjärtans dag-utförsäljning!

    När blir gåvan tillgänglig? Kl 00.00, kl 08.00 eller kl 09.00?
  10. Nyhet Vi behöver er hjälp att forma Imperiefördelar

    Jag kan bara konstatera efter att jag försökt göra någonting på betaservern, att det är ett ogenomförbart företag. Allting är ju på ett totalt obegripligt - numera lyckligtvis utomeuropeiskt - bantuspråk. Jag hade definitivt väntat mig bättre av ett Tyskt företag. Jag behärskar tre språk...
  11. Uppdatering Uppdatering 1.217

    I webläsarversionen kan man sedan urminnes tider under imperium och sedan medlemmar se imperiemedlemmarnas inloggningsaktivitet. Sedan en tid tillbaka kan man i androidappen se vännernas inloggningsaktivitet. Detta tackar jag för, men jag skulle gärna i androidappen även kunna se...
  12. Alla hjärtans dag-erbjudande!

    Du skriver ovan att gåvan hamnar i den server där man först loggar in den 14/2. Jag var mycket noga med att logga ut, och loggade in i Arvahall några minuter över midnatt. Ingenting hände. Plötsligt nyss vid ungefär 08:30 (CET) fick jag ett rosarium då jag loggade in i Brisgard!!!! Den värld där...
Topp