• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Ghostwalker

    Forumtävling - Snart är julen här!

    Gissar på: 5 Silver-nycklar 5 Guld-nycklar 9 Rosa paket.... Ghost
  2. Ghostwalker

    Forumets sommartävling

    11,7,12,2,10,3 - 11,10,16,2,8,1,5,6 - 17,14 - 1,10,3 - 13,19,14,15,4,5 - 1,5,6,10,3 - 7 - 3,8,11,10,18,9,10,14? VILKEN - VECKODAG - ÄR - DEN - SISTA - DAGEN - I - NOVEMBER Svar: Onsdag (den 30/11)
  3. Ghostwalker

    Uppdatering Uppdatering 1.234 - 2022-07-06

    Informationsrutan för Slottsystemet kunde hamna bakom huvudrutan för Slottsystemet. i Raden avslutas lite udda, saknas info?
  4. Ghostwalker

    Forumtävling - Maj - Hitta alla föremål!

    Hittat: 5 spadar 4 penslar 3 urnor 9 skriftrullar 12 fjärilar //Ghostwalker
  5. Ghostwalker

    Hitta presenterna!

    Rosa: 15st / Röda: 12st
  6. Ghostwalker

    Dags att gå vidare...

    Lycka till med RL, vi syns på slagfälten... //Ghost
  7. Ghostwalker

    Förbättrade sociala funktioner

    Hmmm,,, någon som har svårt att delegera tydligen :)
  8. Ghostwalker

    Uppdatering 1.184 2020-08-05

    Funkade utmärkt i Firefox men hänger sig nu vid uppstart 40-45% laddning sedan är det stopp... Funkar i MS Edge... skumt eller planerat!?
  9. Ghostwalker

    Taktikerns torn,,,

    Hej Malina, long time no see, jag tänkte mera på de 6st som fortfarande är nivå 1, sedan hedenhös ungefär... :cool:
  10. Ghostwalker

    Taktikerns torn,,,

    Jag har 7st sådana torn och har haft de ett bra tag, 1 av de har blivit begåvad med en nivå 2 uppgradering. När kan man räkna med att få se en till (eller flera,,,) uppgradering(ar) ;) //Ghost
  11. Ghostwalker

    Väg mot Segern?

    Kan det vara 'Segerväg' som är en utökning till hedersstatyn som ni undrar över? Jag har kliat mig i huvet ett tag innan jag insåg att texten 'anslut flera segervägar' är ungefär det som man gör med hästkapplöpningsbanan och tåget. //Ghost
  12. Ghostwalker

    Trafikanimationerna är buggiga.

    Hej! Jag har samma problem på PC'n plus att djur animeringar/bag drops kommer å går ofta, men det funkar klockrent på mobilen (Android). Misstänker att det är åldern (datorns...) och minnes hantering/storlek på minne/grafik kort etc som stökar till det på PC'n,,, åtminstone för mig. Börjar nog...
  13. Ghostwalker

    Såld Kolonibyggnad (Vad göra?)

    Hej! Har nog aldrig sett en Yggdrasil hos handlarn ännu! Hoppas du fick bra betalt... //Ghost
  14. Ghostwalker

    Vilken strategi är bäst för avancera alltså för att få mera poäng i spelet?

    Hej! Eftersom du är med i IE/IS så är du förmodligen medlem i ett Imperium oxå (eller sök medlemsskap i ett), sök information där så borde de kunna hjälpa dig. //Ghost
Topp