• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Nisse-X

    Event Vinterevent 2023

    När man får "Dubbel utbetalning" och sedan "Kalendernycket" är det helt fel att man får bara 1/5 på den "dubbla" delen. Det borde vara 5/5 bitar. Jag känner mig lurad :(
  2. Nisse-X

    Synpunkt Halloween - Vad tycker du?

    Inno's motsvarighet till nitlotter :)
  3. Nisse-X

    Synpunkt Halloween - Vad tycker du?

    Jag avskydde detta event men ser att en del verkligen uppskattade det. En idé; ibland känns det som det är för tätt mellan eventen, kanske det gick att göra som så att ni presenterar två olika event samtidigt där man kan välja endast ett, på så sätt färre event och fler kan (förhoppningsvis)...
  4. Nisse-X

    Event Halloween-eventet 2023

    Skit som ett tidigare event som lades ner (tack), kortspel, Det var med fotbollspelare, nu är det troll o tomtar samt ett onödigt och frustrerande letande efter knappar hit o dit att klicka på. :( Visserligen snyggt å går säkert att kränga på Google Play som ett fristående spel (Sten, Sax...
  5. Nisse-X

    Nyhet Staplade enheter är här!!

    Vill tillägga att "Stapade enheter" inte fungerar i era BÅ.
  6. Nisse-X

    Event Vilmarkseventet 2023

    Kul spel när man kommer in i det, dock lite sur över att man som belöning får ett nytt "Pandareservat - nivå 1" istället för en fasiken så mycket mer behövd "Uppgradering för Pandareservat". Ett reservat i taget tack.
  7. Nisse-X

    Synpunkt Jubileumseventet - tumme upp eller ner?

    Boostflaskor är inte att snysa åt, de kan vara väldigt hjälpsamma, mynt, förnödenheter, försvar, slakt.... rena rama trolldrycken :) (trumslagarläger o fanbärarläger ger hyfsat hos "hälar'n", kräng ett par, det ger lite samlarmynt o juveler) Men håller med i viss mån, jag för min del är...
  8. Nisse-X

    Synpunkt Jubileumseventet - tumme upp eller ner?

    Chansen att få ens nivå 10 (för att inte tala om nivå 11) på huvudbygget var noterbart sämre än event i allmänhet hittills. Nivå 11 var man i princip tvungen att köpa loss med diamanter. Sen (förmodligen bara inbillning ;) ) tycks det som om man, speciellt i slutet av varje "pussel" nästan...
  9. Nisse-X

    Synpunkt Jubileumseventet - vad tycker ni?

    Jag (som börjar bli lite trött på alltihopa här) uppskattar verkligen att man inte behöver engagera sig o framförallt inte sitta å passa tidpunkter (typ 1/8/24 skörd, GvG-reset, ISF-blää). Bara å kasta tärningen med ett (1, inte tre som vid förhandling för att klicka bort dessa j-a dialogrutor...
  10. Nisse-X

    Event Forge 10-årsjubileum event

    Menageriet är ju inte helt fel för de som behöver kränga nå't hos hälar'n ;) Shackmattorget, liten o nätt o ett välkommet tillskott för alla krigare :)
  11. Nisse-X

    Event Forge 10-årsjubileum event

    Snälla, fort innan det absolut horribla namnet "Gyllene solsystemsmodell" satt sig, döp det nya bygget till ett redan vedertaget namn, nämligen "Planetarium". Mao; det nya bygget borde heta "Gyllene planetarium"
  12. Nisse-X

    Irriterande ej avbrytbara box-animeringar

    Jag finner det synnerligen irriterande med alla dessa info-boxar som måste klickas bort, speciellt vid förhandling. Jag måste vänta på att de animeras in/ut först, utan möjlighet att klicka bort dem omedelbart. Vänligen fixa detta.
  13. Nisse-X

    Synpunkt Händeleuppdatering för MB

    En spelare har samtliga MB fyllda o låsta och då syns inte ikonen för MB i listan, är väl ok (antar jag). Men när vederbörande låste upp ett mb uppdaterades det inte i listan, man var tvungen att antingen göra en relogin eller gå in i staden.
  14. Nisse-X

    Bugg Erbjudande Butik går inte att stänga med krysset i hörnet

    Det är ett fel i spelet. Jag måste också klicka en väldans massa gånger.
  15. Nisse-X

    Bugg Fel i uppdrag

    (Era RÅV) [Gångvägar (Sidouppdrag)] "Bygg 20 Venus timmerpromenader i din huvudstad" Men heter i bygg-menyn "Venus timmerväg".
  16. Nisse-X

    Uppdatering 1.197 - 2021-02-03

    Jippi ! De tog bort det horribla flyttandet o zoomandet i ZZ :) ...bara å vänta på att "förnuftet" sprider sig hit med ;)
  17. Nisse-X

    Uppdatering 1.197 - 2021-02-03

    Har det hänt nå't med denna jätte-irriterande "björn-tjänst", detta zoomande o flyttande på spelplanen ?
  18. Nisse-X

    Uppdatering 1.197 - 2021-02-03

    Jag uppskattar möjligheten att kunna sätta nya skördar via en o samma dialogruta. Men... denna "finess" med auto-zoom och auto-fokus är synnerligen irriterande. Att det inte testades på beta först och förkastades redan där är besynnerligt. Det är irriterande nog när det sker när man spelar i...
  19. Nisse-X

    Gör det lättare att byta ut skurkar mellan strider

    fler förslag https://forum.se.forgeofempires.com/index.php?threads/trupper.2477/
  20. Nisse-X

    Trupper

    Ett välkommet förslag. det skulle dessutom vara jättesmidigt om skurkarna hade en egen flik så man slapp bläddra bland andra fotsoldater. samt att varför listas de halta o lytta enheterna när det finns friska i förrådet? Fler förslag...
Topp