• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Dagens erbjudande

    Tack för dagens erbjudande på utrikiska. Tyvärr är innehållet i kistan så dåligt att det är inte värt 600 diamanter. Ibland undrar jag i vilken värld FoEs utvecklare befinner sig. Inte hos oss spelare i alla fall.
  2. Ny Mäktig byggnad: Galatatornet!

    Och hur har dessa fått ritningarna då?!
  3. Sommar 2020

    Jag blev förbannad direkt när jag såg att fanvakt var ett av priserna i hjulet. Och givetvis var det första jag vann en sketen fanvakt. Priserna i hjulet är ett riktigt skämt. Eller rättare sagt, ett hån mot oss som spelar. Det verkar inte som InnoGames tycker det är så viktigt med nöjda...
  4. Uppdatering 1.181 2020-06-24

    I spelet så heter den mäktiga byggnaden Vapenvilans torn, men här kallar ni den Fredstornet. Kan ni bestämma er för vad byggnaden ska heta?
  5. Förslag om ny Bosättning. PIRATER!‍☠️

    Är det inte bättre om utvecklarna lägger energi på att förbättra dem bosättningar som redan finns? Som ovan skrev, de är sega, långsamma och allmänt tråkiga. Att upprepa samma sak sjuttioelva gånger är inte det roligaste spelet.
  6. Uppgraderingar önskas köpa hos Antikhandlaren!

    De dyker även upp hos Antikhandlaren, typ var tredje månad. Men å andra sidan är ju Antikhandlaren en udda försäljare. Hen verkar inte vilja sälja nåt egentligen. För jag menar, vem vill ha julpynt när det snart är sommar?
  7. Arkeologi 2020

    Yes jag har sparat alla mina rullar till idag. Men om det blir lite fler trumslagare så går det också bra, för då blir armén bara ståtligare. :p
  8. Arkeologi 2020

    Jag ska beordra alla trumslagare och fanvakter jag fått i detta event till att vakta alla segertorn jag fick från förra eventet. Det kommer att bli en lång allé med segertorn och en ståtlig armé som marscherar runt.
  9. Starta många resursproduktioner samtidigt

    I Elvenar finns numera en funktion som gör det lättare att starta resursproduktioner. Den heter "Starta vald produktion i alla inaktiva byggnader av den här typen". Man kan välja t ex 5 min-resursproduktion, klicka i för funktionen och sedan startar alla byggnader samtidigt. Då slipper man att...
  10. Antikhandlaren

    Jag önskar mig krympkit... många, många krympkit...
  11. [TÄVLING] Forge of Empires - 7-år!

    Det finns de i mitt imp som fått bonus i alla världar utan att tävla. Skulle det vara så? För då kan man ju hoppa över tävlingen.
  12. [TÄVLING] Forge of Empires - 7-år!

    För deltävling 2, på svenska heter den Bonusöversikten och där med bonusar. Och inte bootöversikten eller boostar.
  13. Någon film ni vill rekommendera?

    https://www.imdb.com/title/tt5700672/videoplayer/vi3430988569?ref_=tt_ov_vi Riktig zombie-film
  14. För kort tid med evenemangsserierna

    Håller med Freiya. Stora bokstäver i rött är provocerande bara det (borde förbjudas) och tillrättavisa den spelare som först startade den låga nivån.
Topp