• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. bashummer

    Information Hur ser framtiden ut för Forge of Empires? Lyssna på vår Produktchef!

    Vilken vision? Inga goda nyheter alls. Man saknar det gamla fina FoE.
  2. bashummer

    Uppdatering Uppdatering 1.274 - 2024-01-17

    Uppdatering = nya buggar. Suck!
  3. bashummer

    Information Stor nyhet för Forge of Empires

    Ha ha! Jag visste det!!! Helt värdelöst. Förklarar också varför man inte längre kan logga in via webbläsare (i dator). Hoppas spelare lämnar FoE och alltsammans "konkar".
  4. bashummer

    Synpunkt Hösteventet - Vad tyckte du?

    2/5. And that's it. Småpriserna var bättre än "huvudpriset". 100% "konstruktivt". ☃️
  5. bashummer

    Synpunkt Brödraskapets event - Vad tyckte du?

    Det var strax under "sådär". Man tappar sugen snabbt av sidouppdrag som att skörda 400 000 ggr 8 timmars resurproduktion eller öka invånare/lycka med si och så många... nånting. Bättre förr med högre kvalité och färre "event".
  6. bashummer

    Nyhet Ny tidsålder - Rymdålder Titan!!

    Ställde frågan om uppgraderingen krävde en värdelös tvångsuppdatering av appen. Fick svaret nu. Men inte av FoE:s... öhh... anlitade? Också värdelöst. Undrar om InnoGames känner till detta? Bäst kolla av med tyskarna.
  7. bashummer

    Synpunkt Sommareventet - vad tycker du?

    En 2:a fick evenemanget. Egentligen 1,5 men för att vara snäll... etc...
  8. bashummer

    Nyhet Ny tidsålder - Rymdålder Titan!!

    Kommer denna uppgradering vara kopplad tvångsuppdatering av appen?
  9. bashummer

    Forumtävling JULI - Hitta Innobert

    Grön mugg.
  10. bashummer

    Uppdatering Uppdatering 1.260 - 2023-07-05

    Uppdatering igen. Suck!! Och bara sämre blir det. Tur att det mesta fungerar något normalt i webbläsaren, för det är hög tid överge appen helt. Man undrar varför Innogames bara sitter med armarna i kors och låter denna degradering fortsätta? Sover Innogames?
  11. bashummer

    Uppdatering Uppdatering 1.258 - 2023-06-07

    Ny uppdatering och ännu en försämring. Vad har hänt med inventariet nu? Att FoE bara orkar. Suck!
  12. bashummer

    Nyhet Staplade enheter är här!!

    Jag har inte hört talas om en enda person som frågat om detta :) Kommer bli spännande.
  13. bashummer

    Event Vi fyller 11 år! Jubileumseventet 2023!

    Det blev ju bra jubileum det här. Eventet krashar appen. Tjohoo! I'm done. Suck.
  14. bashummer

    Synpunkt Forge Bowl - Vad tyckte du?

    Lite högt betyg med en 1:a, men så får det bli.
  15. bashummer

    Hjältarnas forumtävling

    8 väskor och 4 ryttare på häst. Bonus: 1 katt på tak också. Jag spelar i Cirgard.
  16. bashummer

    Nyhet Videoannonser kommer till Forge Mobil

    Varför implementerar man usla idéer som något bra? Jag känner igen detta från något år, eller några år, sedan. Då dröjde det nån vecka eller två innan man tog bort detta. Och nu är det tillbaka? Varför??? Det är så fullt med buggar alltsammans (oavsett om man tittar på annonser eller ej) att jag...
  17. bashummer

    Bugg Varor/MB:s

    Nej. Fyren, t ex, ska ge 112.
  18. bashummer

    Bugg Varor/MB:s

    Ja det verkar så. Och något mer. Men så kommer den stora frågan: kommer detta åtgärdas? :rolleyes:
  19. bashummer

    Bugg Varor/MB:s

    Efter den senaste uppdateringen av appen (den uppdateringen som vägrade mig spela spelet utan uppdatering). Kolla in antalet varor mellan de två olika nivåerna.
  20. bashummer

    Uppdatering 1.210 - 2021-08-04 | Community Sprint

    "Animationerna med hoppande stjärnor över motiverade byggnader har förändrats. Från och med nu kommer denna animation bara att synas om byggnaden som motiverats har en färdig produktion att samla in." Hur kan detta vara något bra, och har det varit något problem innan?? Mycket märklig...
Topp