• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Släppa fler än 4 sektorer

    Idén att enskilda spelare/imperiemedlemmar bara kan släppa maximalt 4 sektorer per dag (förutsatt att de har den behörigheten) är bra i sig, tycker jag. Däremot borde de med grundarstatus kunna släppa fler (kanske alla t.o.m utom en). Är man relativt få (aktiva) spelare i imperiet och vill göra...
  2. Justera Grupp

    I dagsläget kan endast den som startat en tråd justera gruppen för denna, dvs lägga till eller ta bort spelare. Det vore bra om de med Grundarstatus kunde göra detta i alla meddelandetrådar inom imperiet. Detta skulle underlätta en hel del när spelare lämnar eller kommer nya till ett imperium...
  3. Max antal medlemmar i imperium

    Hej på er! Jag har en liten fundering... Det maximala antal medlemmar i ett imperium är ju 80 och tidigare gick det inte att bjuda in spelare så att det eventuella maxantalet överskred 80 men nu verkar detta vara möjligt (vi är 78 och har 2 inbjudningar ute men jag lyckades bjuda in ytterligare...
  4. Olika tid för avräkning i världarna.

    Det vore bra om det var olika tider för avräkning i de olika världarna då det ofta händer en hel del just då. Ex: 19.00 Arvahall 20.00 Brisgard 21.00 Cirgard Det är lite knepigt som det är nu om man är aktiv i alla tre världarna OCH har ansvars post i sitt respektive imperium...
Topp