• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Möjlighet att se om spelare är online

    Jag skulle vilja se en introduktion i form av en punkt vid imperiemedlemmarnas porträtt om de är online, offline och någon indikation om när de senast var online. Det finns en halvbra sådan funktion under imperiemedlemmar men den är så grov att det är löjligt. Vore väldigt bra om man snabbt kan...
  2. Ändra "slutbyggnad" med hjälp av uppgraderingskit

    Har funderat en del på att det vore väldigt bra att kunna byta slutbyggnad på specialbyggnader som går att välja flera alternativ som slutbyggnad. Till exempel skulle man kunna byta ett Piratskepp till Regalskepp om man använder en uppgradering till skeppet. Då skulle man relativt lätt kunna...
  3. Ny form av GvG

    Diskuterade lite om GvG och tänkte lyfta lite av idéerna som till stor del ska tillskrivas Lonar Jion men iaf: Istället för den statiska GvG som vi har idag så skulle man kunna göra om GvG till att bli en månadsvis tävling där kartorna nollställs. Jag skulle gå längre och istället ha en karta...
  4. Scrollista på meddelanden

    Egentligen halvt implementerat men iaf: Skulle man inte kunna ha en scrollista på meddelandena istället för olika sidor? På mobilvarianten så är det en scrollista och jag tycker den är betydligt mycket smidigare att använda än varianten som är i browsern med olika sidor som inte är lika...
  5. Diamanterbjudanden

    Tycker det är lite småsniket att skicka erbjudanden till vissa spelare och inte hela spelarbasen! Ska vi som skapligt reguljärt handlar inte få erbjudanden som de som handlar mindre oftare får? Tycker det känns ytters sniket - men det kanske bara är jag..
  6. Datum/dag för Patch 1.49?

    Vilket datum är det som gäller? Enligt tillkännagivelsen så anges "Tisdagen den 22:e April" - är det tisdagen 21/4 alternativt onsdagen den 22/4 som är korrekt? Tycker det är lite otydligt vad som avses :) (sen antar jag att det är 22/4 som gäller med tanke på att det står i rubriken)
  7. När upphör äggningen på Påskeventet?

    Ta bort... Hittade en lösning så tråden kan tas bort..
Topp