• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. synthesizer för mars malm

    Teknologin är Syntetiska Mars-varor II
  2. Rymdåldern: Asteroidbältet

    Synd att trupperna är helt usla :D
  3. Antikhandlaren - nya och unika belöningar

    ÄNTLIGEN!! :D Edit: ett gäng av de sakerna som är på bilderna finns redan så undrar lite vilka nya som kommer.
  4. Nytt GB: Einstein Rosen Time Machine

    Intressant men skulle vara tveksam om jag vill backa 6h alla tider på dygnet :)
  5. Hur attackerar man?

    Inte förrän man låst upp militär taktik lite senare i järnåldern.
  6. Vänlistan, vilka har jag frågat?

    Men spelet håller inte reda på vilka du frågat eller ej. Vill du skicka nya förfrågningar måste du ha färre än 80 vänner oavsett om du skickat förfrågan eller om de skickat till dig.
  7. Försvar av stad

    Tyvärr kan man inte göra det.
  8. Imperieslagfältet: Logg på medlemmars attack/förhandlingar

    Skulle gärna haft en indikation i imperiet vilka som är online eller ej på ett klart tydligare sätt än vad som finns i medlemslistan.
  9. Imperieslagfält: Varor och kostnader

    Lite återkoppling på detta från mitt perspektiv som strateg och siffernörd: 1. Varukostnaden kan vara helt ok men den nuvarande nivån borde gälla Diamantligan och inte vara samma för alla utan bättre att vikta varukostnaden per liga på samma sätt som antalet matcher. Det är helt orimligt att...
  10. Lägg ner diamant-event

    Var inte ens värt 2995 diamanter att få de sakerna så förstår inte hur man tänkte där alls.
  11. Imperieslagfält: Varor och kostnader

    Även hört förslag på att kunna använda medaljer istället för varor. I övrigt så tror jag att det kommer balansera sig över tid trots den enorma kostnaden.
  12. Imperieslagfältet: Logg på medlemmars attack/förhandlingar

    Skulle gärna se vem som erövrar provinser också då det vore väldigt hjälpsamt i många lägen.
  13. Möjlighet att se om spelare är online

    Jag skulle vilja se en introduktion i form av en punkt vid imperiemedlemmarnas porträtt om de är online, offline och någon indikation om när de senast var online. Det finns en halvbra sådan funktion under imperiemedlemmar men den är så grov att det är löjligt. Vore väldigt bra om man snabbt kan...
  14. Imperieslagfält

    Jag tycker att byggnaderna är vansinnigt dyra i ISF. Sen kan jag hålla med Schmecker i att det får lite för stor påverkan i spelet att använda diamanter men ihop med varukostnaden så tänker jag ändå säga att det är ett övergående problem då de flesta imperier kommer tömma sin skattkammare på...
  15. Imperieslagfält

    Vore tacksamt om Innogames även fixar en förklaring på hur IE och ISF påverkar imperierankingen för prestigen har helt klart ändrats sedan efter ISF släpptes och det verkar vara rena rama vilda västern på hur det påverkar rankingen.
  16. Antikhandlaren

    Tyvärr så är detta förknippat med att man har problem med internetuppkopplingen. Jag har förlorat auktioner på detta sätt när jag haft problem med uppkopplingen men aldrig annars. Det är rätt störigt men vet inte riktigt vad man kan göra åt det :(
  17. Ändra "slutbyggnad" med hjälp av uppgraderingskit

    Har funderat en del på att det vore väldigt bra att kunna byta slutbyggnad på specialbyggnader som går att välja flera alternativ som slutbyggnad. Till exempel skulle man kunna byta ett Piratskepp till Regalskepp om man använder en uppgradering till skeppet. Då skulle man relativt lätt kunna...
  18. Värld för nya spelare?

    Du kan spela på hur många du vill men jag lägger in en liten varning då det är rätt tidskrävande att köra på flera så ta en i taget. Själv var jag uppe som mest på 4 servrar men har backat ned till 1 (får se hur jag gör med E).
  19. Produktionsindikeringen för bosättningar

    Tyvärr verkar det vara en del strul med appen sedan någon uppdatering sedan med produktioner i Mars-basen, Vikingabyn samt Värdshuset. Lite olika problem men ändå irriterande där Vikingabyn står som som färdig produktion fastän man inte startat staden, Mars-basen kan glömma att visa färdig...
  20. Tvåfilig väg - anslutning till stadshuset?

    Du måste ha en dubbelfilig väg ansluten från stadshuset till de byggnader som kräver dubbelfilig väg.
Topp