• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sökresultat

  1. Lonar Jion

    GvG för Nybörjare

    Försöker skriva en text som försöker förklara GvG för de som är nya på GvG, så om andra har andra synpunkter eller tillägg så uppskattas det.
  2. Lonar Jion

    Hur man bifogar en bild/fil här på forumet

    När du har en bild eller fil du vill bifoga så trycker du på "Bifoga en bild/fil" knappen som du hittar under textlådan du skriver inlägg i. Efter att du har bifogat bilden/filen så dyker den up under knapparna så att du kan välja var i texten du vill ha den och om det ska vara en liten tum...
  3. Lonar Jion

    Litteratur, eller alt som går att läsa...

    En tråd som ni kan skriva ner era personliga rekommendationer av litteratur, kan vara allt från böcker till serie stripar i dagstidningen... Jag läser litet av alt men mina favorit genrer är fantasy och science-fiction som är jätte svårt att hitta i en vanlig bokaffär nu för tiden. Men för...
  4. Lonar Jion

    Forums lekar/spel

    Har ni förslag eller önskemål på forums lekar/spel som lockar människor att komma till forumet dagligen så är vi tacksam om ni meddelar oss dem.
  5. Lonar Jion

    Sport?... Är inte det en typ av knäckebröd eller?

    Som namnet antyder så kan ni antingen beskriva erat totala ointresse för sport eller försöka beskriva eran favorit sport för en helt okunnig här. Har spelat en hel del Jericho med Scouterna. Ett 100x100 meter terräng område, gärna kuperad skog, som 2 lag tävlar mot varandra genom att...
  6. Lonar Jion

    Brädspel

    Litet nyfiken, några brädspel ni vill rekommendera eller varna för. Eller något ni letar efter eller mins. Börjar med att meddela att jag nyligen köpt ett Starwars risk och monopol som jag inte testat än. Någon som har spelat någon av dem?
  7. Lonar Jion

    Någon film ni vill rekommendera?

    Testar att skriva från mobilen till forumet men jag såg Deadpool den 12 februari och kan rekommendera den för de som gillar snuskig aktion komedi.
  8. Lonar Jion

    Intressant musik ni vill dela med er av :D

    Finns mycket på nätet och så vill ni dela med er av era fynd eller sätta stämning hos era kamrater, snäla dela med er :cool::D;).
  9. Lonar Jion

    Roliga filmklipp ni vill dela med er av :D

    Då jag är tröt efter en arbetsdag så postar jag bara något random för att öppna tråden.
  10. Lonar Jion

    Hur man tar en skärm dump

    Denna instruktion gör jag för att Svafrlami frågade efter en och att det kan finnas fler som inte orkar göra en google sökning. Varför det dröjde nästan en vecka innan jag gjorde denna enkla instruktion är för att jag varit upptagen av jobb och sjukdom...
Topp