Sökresultat

1. Emess

Uppdatering 1.190 - 2020-10-28

Kära Kungar och Drottningar, Uppdateringen till version 1.190 är planerad till 28 oktober. Detta medför att våra servrar kommer att vara otillgängliga under en kort tid. Vi ber om ursäkt för eventuella problem och olägenheter det medför. En detaljerad beskrivning av denna uppdatering kan ni se...
  2. Emess

Hårdvaruacceleration i Chrome 86

Hej Kungar och Drottningar, Några av er har redan kunskap om detta, men den senaste tiden har det varit en mängd problem för de spelare som använder en Chromium-baserad webbläsare. För er som inte vet, Chromium är ett webbläsar-projekt som har öppen källkod, som de mest populära webbläsare är...
  3. Emess

Skänka till Imperieskattkammaren

Hej! Från vilken tidsålder ska du bidra med varor? Vad står det i uppdraget? Dvs, står det "bidra med varor" eller "bidra med varor från din tidsålder"? Om du är i Järnåldern, och du har bara Bronsålder-varor på lager, då kommer du inte kunna slutföra uppdraget om du ska bidra med varor från...
  4. Emess

GVG - Karens för att försvåra för skuggimperier

Mitt intresse är väckt :D Skulle du kunna förklara lite mer vad det innebär? Dvs, ett konkret exempel. (erkänner villigt att GvG inte är min starka sida...) Spontant låter det som ett bra förslag, men utvecklare vill "alltid" ha utförliga exempel/förslag :)
  5. Emess

Förslag BG/ISF, förhindra oönsksamma vändningar

Har själv funderat på samma sak och har faktiskt redan tagit förslaget vidare. :)
  6. Emess

Halloween Eventet

Hej! Ja, det kan du :-) Du kan starta så många du vill. Men inte av samma sort.
  7. Emess

Imperieslagfältet: Logg på medlemmars attack/förhandlingar

Detta önskemål är redan framfört till utvecklarna. Men jag tar upp det igen.
  8. Emess

Förslag BG/ISF, förhindra oönsksamma vändningar

Jag förstår... Som en liten pushnotis som dyker upp. Bra idé att kunna dela ut/se information omedelbart. Frågan är väl kanske hur många som kommer att avbryta sin förhandling och därmed förlora varor till ingen nytta... Men, jag tar dina synpunkter vidare. :)
  9. Emess

Återkommande uppdrag

Det krävs inte mer än att skriva här! :) Men som du också skriver så är denna tråd påbörjad för länge sedan och notiser för den kanske inte är aktiva längre. Jag kommer ta ditt önskemål vidare.
  10. Emess

Förbjud 1-mansimperier i GVG

Noterat! :) Kommer med i nästa rapport till utvecklarna.
  11. Emess

Förslag på datum i Chat

Det finns redan inskickade önskemål om detta! :) Och jag håller med... Det är hopplöst att veta om det är skrivet idag eller igår...
  12. Emess

Bugg i meddelandecentrum (återgång till normalflöde efter varit i markerad lista) (mindre allvarlig)

Hej! Trots den utförliga beskrivningen är jag ändå osäker på om jag förstår dig rätt. För jag kan inte återskapa det du beskriver... 1. Gå till Imperiefliken 2. Klicka på #Gömda för att läsa dem jag lagt där 3. Klicka på #Gömda igen för att gå tillbaka till normala listan Denna procedur är ju...
  13. Emess

Tryckfelsnisse

Stämmer @Malina :cool:
  14. Emess

Förslag till ny funktion Meddelandecentrum (mottagarknapp för alla grannar/vänner)

Tack för ditt förslag! Jag har skickat det vidare till utvecklarna.
  15. Emess

Förslag på tidsändring av BG/ISF-omgångar

Hej! Tack för dina synpunkter och förslag. Jag har nu lagt upp det i rapporten till utvecklarna. :)
  16. Emess

Uppdatering 1.189 - 2020-10-14

Hej! Skulle du kunna skicka ett ärende till supporten för detta? Gärna också med två bilder för jämförelse. Det vore super i så fall :)
  17. Emess

Halloween event 2020

"Besökare! Ni är alla välkomna till den mest spöktakulära platsen på jorden! Jag är Ringmästaren och du, min gäst, har något överraskande att vänta. Följ med här... Hej spöken och gastar, I årets Halloween Event, kommer uppdragsgivaren att vara Ringmästaren. Han kommer att visa dig alla...
  18. Emess

InnoGames söker en CRM Manager!

Kära Kungar och Drottningar! Vi söker efter en duktig CRM Manager som känner sig lika bekväm med att prata tyska som engelska. Du hittar annonsen för tjänsten nedan. Om ditt sinne för information och kreativitet möter din känsla för spel, så kan det här jobbet vara ett utmärkt tillfälle för...
  19. Emess

Uppdatering 1.189 - 2020-10-14

Kära Kungar och Drottningar, Uppdateringen till version 1.189 är planerad till 14 oktober. Detta medför att våra servrar kommer att vara otillgängliga under en kort tid. Vi ber om ursäkt för eventuella problem och olägenheter det medför. En detaljerad beskrivning av denna uppdatering kan ni se...
  20. Emess

Förslag till nytt forumämne (missing help texts?)

Hej! Förstår precis vad du är ute efter. Mycket av det du pratar om faller faktiskt under "Tryckfelsnisse". Men jag kan även se behovet av ett annat forum. Jag ska fundera lite! Om någon annan har tankar/synpunkter får ni gärna komma med dem :)