• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sida för framsteg/milstolpar

DeletedUser1903

Guest
Saknar en sida som samlar lite historik kring varje spelares karriär. Vore roligt att ha sådan data att gå tillbaka till.

Sidan kunde t.ex innehålla information om:

- Datum då kontot skapades
- När stad i respektive värld började byggas
- Mäktiga byggnader, både byggdatum, varvningar mm
- Sammanfattning av staden vid byte av tidsålder för att se utvecklingen
- Statistik i olika former, ex ”trognaste vännen”, total speltid mm
 

DeletedUser1339

Guest
Jag gillar Prestationerna som man kan lägga till i sin Profil. Men är besviken på att de så fort når "Högsta nivå" Jag har kämpat med att få ihop 100.000 Mot/Pol, och upptäcker till min förtvivlan att det tar stopp där ? Vissa Prestationer är ju Logiskt att de når maximal nivå, som t.ex. antal provinser på kampanjkartan. Men de verkligt roliga, som t.ex. antal mot/pol borde ju inte hamna i kategorin "Högsta nivå uppnådd " Samma med antal spelade dagar med tanke på 7-års jubileet :) Sen vore det kul att kunna lägga ut Ikonen med plundrade städer när den är Noll ? Om jag på sex år inte plundrat någon annan vill jag gärna skryta om det som en motpol mot de som skryter om hur många de Plundrat :)
 

Fonzo

Medlem
Instämmer helt i ovanstående. Var inne och plöjde efter samma info för ett tag seda (några i imperiet tjatade om vem som börjat först av oss) och la upp det här förslaget https://forum.se.forgeofempires.com...ningsdatum-till-imperiet-skapande-datum.1929/ Dock verkar det dåligt med engagemang på forumet så det var inte många som svarade. Tror att om forumet skulle vara mer levande och hätsk debatt att vi skulle kunna driva igenom fler förändringar som alla skulle tycka var roliga.
 
Topp