• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Det eviga kärleksträdet (och andra "gamla" belöningar)

Fonzo

Medlem
Gillade den, så jag har den fortfarande kvar. Dock känns den mer och mer undervärderad (den med flera). Skulle man inte kunna göra uppgraderingskit även till de gamla belöningarna? Skulle vara kul med tex ett kärleksträd som ger 1 FP vid motivering och likaså en Halmhydda. Detta är alla roliga byggnader, men de har glömts bort under tiden.
 

Fonzo

Medlem
Ingen som är intresserad av detta? Skulle vi inte alla älska en ny kraftigt uppgraderad fågelskrämma som står i paritet med dagens eventbyggnader.
 

Tixal

Medlem
Trots att jag inte har trädet (är för ny för det), så tycker jag att idén är jättebra. Likaväl som trender och mode går i cykler så kan väl byggnader och annat från tidigare evenemang göra det också? Väck liv i gamla minnen! :)
 

klarre

Medlem
Byggnader kommer och går kan jag bara konstatera. Själv så är jag mer fundersam över dessa uppgraderingar till en mängd olika byggnader som man aldrig vet om det kommer att återkomma eller ej.
 

Fonzo

Medlem
Byggnader kommer och går kan jag bara konstatera. Själv så är jag mer fundersam över dessa uppgraderingar till en mängd olika byggnader som man aldrig vet om det kommer att återkomma eller ej.

Jovisst, instämmer med det. Men samtidigt så skulle det vara kul med uppgraderingskit till alla dessa "gamla" byggnader av flera skäl.
1. Många var riktigt trevliga i sin utformning (Halmhyddan har fortfarande en given plats hos mig även fast den i dagsläget är fullständigt värdelös)
2. För att ge lite kudos till spelare som har hängt fast i spelet i alla dessa år. Ser flera "gamla" spelare som röjer med motorsåg dessa trevliga gamla byggnader, just för att de i jämföresle med dagens evenemangsbyggnader inte har skuggan av en chans.
3. Ge lite cred åt teamet som står bakom de gamla. Vissa har säkert bytt jobb och vissa har t.o.m. dött (tänker då på talarplatsen som även den snart spelat ut sin roll).

Tror inte att det skulle vara svårt för teamet att ha en event med bara uppgraderingspaket (kalla det Old timers :)) för dessa gamla byggnader.
 

DeletedUser1390

Guest
Sandslotet hade jag för i min gamla stad jag råkade radera det var en vaker byggnad fins inte i dag tror inte det vist gamla minen från en svunen tid 2013 då hete jag zeldaspelet 3 och spelade nestan dygnet runt vis slog rekord jag kom 3 i dimantinköp 2014 svenska sörvern helt galet men roligt hade jag nu förtiden ärdet svort och lite klurigare än då jag är ju i arktisk framtid och har krigat till virtuel framtid del 2 där jag nu kört fast
 
Topp