• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Flervalsalternativ vid reliker i Imperiexpeditionen

Fonzo

Medlem
Då jag, liksom många andra, kör hela IE varje vecka så börjar man tröttna på x antal solgudens port osv som bara ligger och skräpar i inventarieförrådet. Skulle vara bättra om relikerna innehöll kort liksom de väljarkit för skepp som finns just nu. Då skulle man kunna nyttja dessa kort på ett helt annat sätt.
 

DeletedUser1408

Guest
När man nått en viss nivå så finns knappt inget man behöver från reliker längre, förutom FP. När man redan har byggnader som är likvärdiga/bättre än dom man får via IE. Hade varit väldigt fint om det kunde innehålla ex uppgraderingar till skepp, körsbärsset, och andra uppgraderingar och templater till eventbyggnader. När man levlat RT till hög nivå har man snart dussintals terrassgårdar och himlaskådeplatser i inventariet också. Det är lite trist faktiskt när 9 av 10 guldreliker innehåller stamtorg och ritualflammor.
 

Fonzo

Medlem
När man nått en viss nivå så finns knappt inget man behöver från reliker längre, förutom FP. När man redan har byggnader som är likvärdiga/bättre än dom man får via IE. Hade varit väldigt fint om det kunde innehålla ex uppgraderingar till skepp, körsbärsset, och andra uppgraderingar och templater till eventbyggnader. När man levlat RT till hög nivå har man snart dussintals terrassgårdar och himlaskådeplatser i inventariet också. Det är lite trist faktiskt när 9 av 10 guldreliker innehåller stamtorg och ritualflammor.

Japp, det är just det som är problemet. Jag anser att belöningarna skall vara valbara liksom vi har haft i några event. På så vis får man inte (som jag har) 54 ritualflammor liggande i lagret. Skälet till att jag inte har dubbla ovanstående antal är att jag använder ritualflammor som utfyllnad och säljer dem när jag hittat något annat som kan fylla deras plats.
 
Topp