• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Kraken???

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Fonzo

Medlem
Har nu försökt lista ut funktionen för denna och jag förstår den inte riktigt. Vad menas med "20% chans att döda en fiendeenhet i de första 10 rundorna". Jag har inte sett ngn skillnad på om en enhet helt plötsligt dör eller om någon av mina enheter gör en automtisk dödsstöt. Hur fungerar den?
 

DeletedUser1884

Guest
Varje gång du startar en strid utanför GVG så har du en viss chans att en slumpmässig fiendeenhet dör innan någon har hunnit göra något. Detta kommer se ut som om en lila tentakel kommer över den sedan är den död (lik den som finns på MB's översikt).
 

Fonzo

Medlem
Ahhh, så jag har bara haft otur än så länge. Nåja, får se nästa gång som jag farmar Kraken.

Dock, borde det inte synas i "sidopelaren" som typ "9 strider kvar" som alla andra saker som har X antal ggr/dag?
 

DeletedUser1906

Guest
Ahhh, så jag har bara haft otur än så länge. Nåja, får se nästa gång som jag farmar Kraken.

Dock, borde det inte synas i "sidopelaren" som typ "9 strider kvar" som alla andra saker som har X antal ggr/dag?

Vi kan bifoga det som feedback så får vi se vad utvecklarna kan implementera =)
 

DeletedUser1408

Guest
Ahhh, så jag har bara haft otur än så länge. Nåja, får se nästa gång som jag farmar Kraken.

Dock, borde det inte synas i "sidopelaren" som typ "9 strider kvar" som alla andra saker som har X antal ggr/dag?
Tänkt samma sak, hade varit smidigt att kunna se nånstans hur många chanser man har kvar!
 

DeletedUser1906

Guest
Tänkt samma sak, hade varit smidigt att kunna se nånstans hur många chanser man har kvar!
Lite sent svar, men nu går det att se hur många försök man har kvar. Man kan hitta informationen till höger (på PCn iaf) där man ser erbjudanden och meddelanden inom staden. Man kan behöva bläddra upp/ner för att hitta det. Ikonen ser ut som Kraken.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp