• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

FP paket

DeletedUser1884

Guest
En liten fundering på en förbättring till investerande av FP i MB's.

När man byter FP med varandra, eller ska lägga in en plats som säg ger 1200FP som förstaplats. så med en 90% arken blir detta 2280. för att lägga in detta så har du 228 klick. Det finns nu 2,5 och 10 paket. Varför kan det inne komma 50 eller 100 paket? Det skulle underlätta massivt för alla spelare och tror alla skulle vara glada om de slapp en del av klickandet.
 

DeletedUser1884

Guest
Konstigt att man inte ens får någon respons av inno:( antar att de inte bryr sig så mkt om våra åsikter
 

DeletedUser1871

Guest
Håller fullständigt med!
Hopplöst att behöva spendera hundratals paket, när man kunde gjort fp-paketen större. Kanske t.o.m. värt att ha ett 500-paket?
 

DeletedUser1917

Guest
Tack voxscientia! Detta skulle vara en väldigt bra QoL förbättring :)
 

DeletedUser1906

Guest
Kan hålla med om att det är en bra ide =) Iaf 50 packen. Då max FP är 100 och det gör att man endast kan använda 100 packet om man har 0.
 

DeletedUser1884

Guest
Kan hålla med om att det är en bra ide =) Iaf 50 packen. Då max FP är 100 och det gör att man endast kan använda 100 packet om man har 0.

Det är inte sant, när du ska lägga FP i en annan MB säg om du ska lägga in FP och ta förstaplatsen i en lvl 80 ark är det 2613FP vilket då skulle kunna göras med 26st 100 paket + 1st 10 paket och 3 enkla.
 

DeletedUser1906

Guest
Det är inte sant, när du ska lägga FP i en annan MB säg om du ska lägga in FP och ta förstaplatsen i en lvl 80 ark är det 2613FP vilket då skulle kunna göras med 26st 100 paket + 1st 10 paket och 3 enkla.
Jo jag är med på vad du menar. Det jag syftade på var att det kanske inte hade funkat så bra (rent praktiskt) med 100 packet, av orsaken jag nämnde ovan. Utan använt som du föreslog bara 50. Men visst önskvärt hade ju varit 100 också alternativt ökat maxgränsen.
Inte så kul att få så mycket FPs med befintliga paket =)
 

Lonar Jion

Moderator
Önskar mer att man bara kunde skriva in hur mycket FP man donerar från sin mätare eller FP packet så sköter systemet det automatiskt förutsät att man har den mängden FP på sin mätare eller FP packet.
 
Topp