• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av TheNightRaven

  1. TheNightRaven

    Förslag om ny Bosättning. PIRATER!‍☠️

    Det är därför jag kom med detta förslag då det är rätt så annorunda och man kan införa nya grejer som inte varit med i tidigare bosättningar.. så i min mening ör det inte repetativt, snarare tvärtom faktiskt. :) Att köra vikingen eller japanen hundra gånger det blir repetativt. Och många anser...
  2. TheNightRaven

    Förslag om ny Bosättning. PIRATER!‍☠️

    Precis som moderatorn tror jag det är ytterst sällan dom gör om saker.. Och eftersom varje bosättning har ett max antal gånger man kan slutföra den (max antal t.ex Yggdrasil uppgraderingar menar jag då. Så behövs nya bosättningar md nya uppdarerade byggnader tycker iaf jag.)
  3. TheNightRaven

    Förslag om ny Bosättning. PIRATER!‍☠️

    Tack för feedback! Ja jag tror detta skulle kunna tillföra lite diversity liksom. Man får passa sig för att göra bosättningen alderless för komplicerad bara. :) Men det finns många möjligheter helt klart! Och temat tycker jag passar bra. O sen köra lite go klassisk piratmusik givetvis...
  4. TheNightRaven

    Förslag om ny Bosättning. PIRATER!‍☠️

    Skepp ohoj!‍☠⛵⚓ Vi är många som skulle vilja ha fler alternativ när det gäller bosättningar då det ofta blir långdraget oh tråkigt. Därmed uppskattas den nya egyptenbosättningen tycker jag och flera andra, även om den är långsam så känns det som ni är påväg åt rätt håll med att införa strider...
  5. TheNightRaven

    Gör varuhandeln rättvis påriktigt. (Varubyggnader olika storlekar.)

    Har i 3 åldrar i rad nu lyckats få just de varuprodultionsbyggnader som tar mest plats. Detta medans man förväntas att köra "rättvis handel" Men hur kan det vara rättvist att jag ska handla 1 för 1 om min produktionsvyggnad är 4x4 stor och varan jag behövers byggnad bara är 3x2? Dom...
  6. TheNightRaven

    Kulturella bosättningar - Forntida Egypten

    Tycker det är lite väl komplext och långdraget. Annars gillar jag kulturen och att man kan strida.:) Alla dessa hinder i varje ruta förstör der roliga tycker ja. Visst ja förståe varför men det var redan svårt nog med tanke på striderna som gör att man behöver så mycket mer utrymme. Dock gör...
  7. TheNightRaven

    ;3

    ;3
Topp