• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av Terminus

  1. Terminus

    Nyhet Välkommen till den officiella Forge of Empires Discord servern!

    Så när får vi en automatisk förflyttning till discord, precis som vid förflyttning till forumet?? Vore en bättre ide än att behöva hålla på med inloggning hit och inloggning dit. Trams att man inte från början förflyttar inloggningen till discord automatiskt! Det finns så många spel som gör...
  2. Terminus

    Event Vinterevent 2023

    Jag har helt slutat att anstränga mig för att få byggnader osv. under event. Då jag inte tänker betala hutlösa priser för att hamna i grupp1, som ändå är näst intill omöjligt. att komma förbi "amatör" är knixigt nog. Nej, eventen är ingenting för mig.
  3. Terminus

    Äntligen vinter. Hipp hurra.

    Äntligen vinter. Hipp hurra.
  4. Terminus

    Observatoriet Ritningar.

    Se river styx svar här ovan. Enda vettiga svaret hitills på min fråga/påstående. Allt annat är underförstått.
  5. Terminus

    Observatoriet Ritningar.

    Dåligt svar Fonzo. Alla kan inte vara långt fram idetta spelet och ha alla MB.s för att kunna producera ritningar. Därför är ditt påstående ett ickesvar
  6. Terminus

    Observatoriet Ritningar.

    Terminus eller rättare sagt Terminus stad. Jag kampar ihop med Norrlands guld.
  7. Terminus

    Observatoriet Ritningar.

    Ävem om jag blev glad för ditt svar, så är min fråga kanske komplex då det är algoritmerna som styr hur många ritningar man får i event och övriga aktiviteter man deltar i. kankse skall/borde man ändra dessa algoritmer istället?..
  8. Terminus

    Observatoriet Ritningar.

    Det är ju inte detta jag frågar om eller påstår! jah säger/påstår att jag får alldeles för lite Ritningar till OB och att övriga MB:n gödslas det med. Hur kommer detta sig? Det är min fråga så ditt svar Malina är inte ett svar på min fråga.
  9. Terminus

    Observatoriet Ritningar.

    Upplever en viss förväntan om att få fler ritningar till Observatoriet. Som det är nu så får man många ritningar till dom flesta MB:a men för mig dröjer det 6 - 8 månader innan nya ritninger fås via event eller andra vägar! Min fundering är följande; hur kommer detta sig? Senaste...
  10. Terminus

    zelda

    zelda
  11. Terminus

    Snart är hösten här.

    Snart är hösten här.
  12. Terminus

    Information Test av förbättringar i utseende och av funktion

    Det blev bra med den nya funktionen, sidomeny.
  13. Terminus

    Forumtävling JULI - Hitta Innobert

    Grön mugg.
  14. Terminus

    Allt kan lösas om man vill! Vill man?

    Allt kan lösas om man vill! Vill man?
  15. Terminus

    Uppdatering Uppdatering 1.243 - 2022-11-09

    Borde det inte då vara lika med vid attacker att den höjs? Nej jag tycker att detta borde tas upp med inno. Man kan inte få 30 p vid attacker och 60 p vid varor. Det säger ju sig självt att något inte står rätt till! Nej, Inno får nog göra något åt denna skevhet.
Topp