• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av Skipper

  1. Information Vi svarar på era synpunkter om Imperieslagfältet

    Rent bedrövligt hur det nya isf blivit. Ännu bättre för stora imperier och sämre för små. Med undantaget att när de mindre blir infödda nu i dia så kan de åtminstone bygga hemma och ta någon sektor någon gång om dagen inan de stora slutar igen. Det kostar mer att bygga och mer dias, inte lika...
  2. Nya imperieslagfältet

    Jag är inte imponerad av det nya imperieslagfältet. En katastrofal försämring som bara än mer gynnar de stora imperierna med många medlemmar. Hade hellre sett att imperier fick möta likvärdiga i storlek från olika världar som i imperieexpeditionerna. Man tenderar att bygga mindre med byggnader...
  3. Månadstävling - oktober 2023

    17 äpplen, 9 mjölsäckar och 3 träskedar. Om jag vinner vill jag ha mjölsäckarna i Brisgard
  4. Synpunkt Brödraskapets event - Vad tyckte du?

    Jag tyckte eventet var bra, kul att det "bara" krävdes att vara aktiv för att kunna få bra priser och inte enbart spendera Diaz. Hamnade själv i silver och var nöjd med det.
  5. Synpunkt Sommareventet - vad tycker du?

    Tråkigt att det bara går ut på att man måste spendera en massa pengar, vore bättre med en liten rimlig peng, eller varför inte en liten reklamsnutt när man logga in. Det är fullt förståeligt att pengar behövs till utveckling osv. Men 199kr för att köpa bonuspriser tex. Det förtar hela nöjet med...
  6. Information Nästa fas för videoannonser i mobilapp

    De där annonserna som nu kom in är verkligen rena skiten. Förstör spelandet totalt. Hjälpa alla knappen som kom var bra, men att nu behöva se 3 reklamfilmer för att hjälpa alla, nej tack. Reklamen i slottet för de extra poängen är ok. Men reklamen för tunnorna är rena dårskap, icke att jag ser...
Topp