• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av sanjo

  1. Förslag Imperieslagfältet

    Jag tycker att alla imperier borde få en provins med 2 byggplatser vid sitt bo. Vi har haft fler på varandra följande omgångar när vi har haft väldig otur och hela tiden får slå oss ut ur boet till hög kostnad. Man tappar liksom geisten och har lust att bojkotta ISF helt. Vi har ändå ganska...
  2. Dina förslag till vår Community Sprint (ver. 1.209)

    Hej! Som komplement till Zingos kommentar om arméhanteringen så önskar jag att man kunde markera vissa som "favorit" och att dessa är de som man har framme som förstaval. Nu måste man hålla sig till en era/typ av enhet om man ska välja vad som ska visas, om man inte har alla uppe. Går det inte...
  3. Imperieslagfält

    Var kan man se sitt imperies MMR och vr gränserna mellan de olika ligorna är?
  4. Vinterforumtävling - feedback

    Varför är det så svårt att hitta fram till tävlingarna och ffa resultatet av dem??? Borde de logiskt sett inte ligga under "Tävlingar"?? Och vad blev det för reslutat i Vintertävlingen? Vilka vann?
  5. Vinterforumstävling 2019

    Hur har det gått i tävlingen? Och varför är det så svårt att hitta fram till resultaten? Det var det sist också. Det logiska borde väl vara att det låg under "Tävlingar"???
  6. Lägg ner diamant-event

    Håller verkligen med..... Det suger verkligen :-(
  7. Halloweentävling 2019

    Jag undrar också över resultatet i Halooweentävlingen...
  8. Halloween 2019

    Jag lyckades nå nivå 9 men fick inte heller alla böckerna. Spelade massor av bokuppdrag (många av varje bok utom den enda jag inte lyckades få) för att lyckas nå nivå 9. Tycker också det är trist att man inte lyckades få alla böckerna. Jag undrar även vad resultatet blev av Halloweentävlingen...
Topp