• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av Queen Kerstin

  1. Queen Kerstin

    Uppdatering Uppdatering 1.271 - 2023-12-05

    Hej jag håller med om flera inlägg här ovanför Ang. Arme hanteringen, det är nästan så man får ett epileptiskt anfall . Måste dom verkligen fara runt hela tiden , blir rörigt och inte kul att kriga , så är det det ni vill , så har ni lyckats . Alla kan vi ju göra misstag , men det går ju rätta...
  2. Queen Kerstin

    Tävling Det sista av Halloween

    Jag hittar 9 tänder och 7 nycklar ! / Borkas Rövarfamilj
  3. Queen Kerstin

    Synpunkt Sommareventet - vad tycker du?

    Jag tycker att man får för lite nycklar , har man inte råd , (är pensionär )om man inte kan köpa , får man ju inte alla delar som man vill ha ! Tex . Uppgraderingen till Guvernörsvillan ! Det är som att snubbla på målsnöret.
  4. Queen Kerstin

    Forumtävling JULI - Hitta Innobert

    Under den gröna burken
  5. Queen Kerstin

    Skuggiga specialbyggnader

    Grupp A : Kiosk , Pagoda , Hjältarnas värdshus , Gentianaväderkvarn , Majstång , Det eviga kärleksträdet , Monumental kyrkogård ,Bandarlekplats , Palmgrupp Grupp B : Ballongplats , Terassgård , Önskebrunn , Solurstornet , Fiorebyn ,Botanisk Rotundra ,Terrakottavingården , Storhjulet ,Piratskepp...
  6. Queen Kerstin

    Nyhet Staplade enheter är här!!

    Oj det här blir spännande hoppas att det fungerar.
  7. Queen Kerstin

    Forumtävling - tema: Jubileumsevent

    Det fattas en person på gångvägen (man) ,Även en gul ballong fattas och sedan är det en list på gatubelysningen . Brisgard / Borkas Rövar familj
  8. Queen Kerstin

    Nyhet Imperieexpeditionens nivå 5

    Ja denna uppgradering till nivå 5 var en besvikelse . Som flera sagt man bygger upp attack för att kriga , så är det ju inte det man måste ha , för att ta sig igenom Nivå 5 . Hur tänkte ni nu ! Vilka är det som ska köra IE ? Tråkigt blev det och förbannat dyrt. Kanske ska börja spela Sims 4...
  9. Queen Kerstin

    Forumets månadstävling - S:t Patricks dag-tema!

    Jag hittar 0 treklöver men hittar 20 st Fyrklöver Om jag vinner vill jag ha vinsten i Brisgard/ Borkas Rövar Familj
  10. Queen Kerstin

    Synpunkt Forge Bowl - Vad tyckte du?

    Ok då är det bara att invänta ev uppgraderingar hos Antikhandlaren ! Tack för svar !
  11. Queen Kerstin

    Synpunkt Forge Bowl - Vad tyckte du?

    Jag har en fundering Varför jag har fått 1 Pergola nivå 9 och 2 Pergola Nivå 1 känns inte roligt när man inte får göra den klar . Kommer det komma några fler nivåer i något uppdrag eller ? Man sätter ju inte ut en Eventbyggnad som inte är klar .:confused:
  12. Queen Kerstin

    Forumtävling - Snart är julen här!

    Jag hittar 13 Rosa paket , 5 Guldnycklar , 6 Silvernycklar
  13. Queen Kerstin

    Forumets Vintertävling

    Frimärkena som är fel är 2 ,3 ,6,7,8,9,12
  14. Queen Kerstin

    Följ linjen!

    A Kula nr 3 B Kula nr 1 C Kula nr 2 D Kula nr 4
  15. Queen Kerstin

    Forumtävling - september 2022

    Ordet är Tassa
Topp