• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av Pythagoras den fräcke 65

  1. Skurkgömställe?

    Tack men jag blir inte så mycket klokare. Har även försökt läsa på den internationella FOE sidan. Kan man använda den här i alla strider? Jag är inte med i något imperie så mina strider blir i olika evenemang och på kartan. (jag strider inte mot grannar och liknande) Är det lämpligt att använda...
  2. Skurkgömställe?

    Kan någon förklara för mig vad skurkgömställe är för en funktion?
  3. Antikhandlaren - nya och unika belöningar

    Tack då vet jag! Deltar inte i någon imperieexpedition tyvärr. Tyckte först att det verkade spännande men upplevde den som väldigt dyrbar. Varje gång jag spelade måste man satsa jättemånga varor som man förlorar som jag kämpat ihop och behöver till annat, det hela lämnade bara en...
  4. Antikhandlaren - nya och unika belöningar

    Hur får man in fortlöpande föremål att sälja hos antikhandlaren? Jag fick in föremål löpande genom ”lycko hjulet” eller vad det kallades men det hjulet finns inte tillgängligt längre.
  5. Sågverk

    Tack! ikonen med inv.list är blå tillskillnad från bygg, forskning och kartikonerna som är gula så jag trodde den var låst tillsvidare.
  6. Sågverk

    Var hamnar timret som man producerar i sågverket? Just nu kostar varje produktion jag drar igång men kan inte se att det färdiga timret lagras någonstans?
Topp