• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av Pietro Escovar

  1. Nyhet Motståndarens utmaning

    Har någon kommit långt på den nya "motståndarens utmaning" som kan svara på om varje utmaning kräver en biljett för att starta vildmarks minigamen, hittils har det varit så för mig och att då klara 32 rundor känns ganska orealistiskt..
  2. Synpunkt Forge Bowl - Vad tyckte du?

    Gillar inte alls att sitta med två nivå 1 och inte kunna bygga klart den, känns lite utstuderat för att man skall tvingas betala 159kr för att få den komplett, Är lite orolig att det blir samma sak med den nya högsta nivån på St Patrick att man måste betala för att kunna få den då blir jag...
  3. Ny Mäktig byggnad: Galatatornet!

    Varför lägga till ytterligare MB där man får oförädlade varor, på Mars och Asteroid har man ju ingen som helst användning för dessa...
  4. Ombalanseringen av Terrakottaarmen

    oki, my bad angående belöningen, såg bara på min pyttenivå att inget ändrades i den, sen funderar jag över "4%" som ni skrev, det verkar vara mer än det när jag räknar. Vill även klargöra att jag med "ER" menade Forge of empires teamet inte medspelarna
  5. Ombalanseringen av Terrakottaarmen

    Tycker inte om att man ändrar förutsättningarna efter att man har släppt en ny era. Vissa har redan sin terracottaarme över 70 och vi andra som inte har varit så framsynta kommer att få betala väldigt mycket mera för att nå den nivån. Som jag tolkar det så är det bara din egen kostnad som ökar...
  6. Vårevenemang 2018

    Man borde kanske sett över chanserna till uppgraderingar i lådorna, har kört igenom hela och bara fått uppgradering till två byggnader! Det övriga skräpet man får har man ju ingen användning för. Sen att slutpriset är en nivå 1 gonggong, inte ens uppgraderingsvarianten är ju ett hån mot de...
  7. Dagliga utmaningar

    Håller med om smedjorna, jag har 20 stycken som går på 1 dygnsproduktion när det inte är dagliga eller specialuppdrag, då får man bra saker genom 6x24 timmars berättelseuppdragen, man förlorar heller inte speciellt mycket på att avbryta en produktion om man behöver för att göra dagens...
  8. Vinterevenemang 2015

    VARNING!!!! Ett snabbt svar behövs på denna frågan innan fler råkar ut för detta! Jag gjorde som jag brukar göra varje jul, jag sålde mitt största konditori (Enormt konditori) och förväntade mig att få ett större, det fick jag inte och nu är det som jag har jobbat med sedan servern startade...
  9. Ombalanseringen av mäktiga byggnader

    Jag undrar bara vad som hände med kupongerna som kompensation för ombalanseringen? Följande text kopierade jag från den officiella delen av forumet: På grund utav det kommer vi att ge ut kuponger för er spelare som har Zeusstatyn, Aachens katedral eller Castel del Monte placerade i sina...
Topp