• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av Micke den Modige

  1. Information Stor nyhet för Forge of Empires

    Varför inte bara säga som det är, det spenderas inga dias i GvG så då ska det bort. Så många spelare som tjatat om GvG till mobilen och inget gehör.
  2. Event Sommarevent 2023

    Nu har de tydligen kommit på att det inte alltid ska finnas en nyckel, så bara att köpa fler försök och pumpa in dias ocy pengar om du vill klara kalendern.
  3. Nyhet Imperieexpeditionens nivå 5

    Gör om gör rätt!!
  4. Uppdatering 1.216 - 2021.10.27

    Det gäller att man har medlemmar med huvud, att få in och kolla eller slå väljer man ju själv.‍♂️
  5. Sommarevent.

    Det krävs alltid lite tur i eventen men det här hjulet liknar choklad hjulet på grönan där man kan flirta med tjejen som snurrar och vips så har du en jätte stor kexchoklad.
  6. Det går tyvärr inte, dina expantioner ligger där du plaserat dem.

    Det går tyvärr inte, dina expantioner ligger där du plaserat dem.
  7. Sommarevent.

    Jävla skitevent som bara bygger på tur och önskan att spendera dias.
  8. Funktion för köp av fp

    Det stora problemet är inte att man köper ett fp i taget, problemet är att det tar stopp redan vid tio när det går att skörda upp till 100fp. Vilket även det är lite förlägat.
  9. Rättvisa strider BG och GVG

    Ojoj. Ett imp på 5 SKA inte ha en chans, ragga aktiva medlemmar. Att varukostnaden skulle vara orättvisa? Man behöver bara varor ifrån de eror man har med lemmar i så lös det genom att prodda och donera eller höj era ark, obs och atom. Att köra ett liknande koncept som i IE att man möter imp...
  10. Förslag till ny MB/GB

    Gällande namnet så är det en existerande byggnad som finns i Paris, kanske Invaliddomen är mer passande. Risken att någon skulle få ofantliga mängder av trupper ser jag inte. Det går ju att samla på sig stora mängder redan idag om man inte krigar.
  11. Väg mot Segern?

    Byggde den trots att den egentligen är aldeles för stor och till min stora förvåning så är vägen ingen fungerande väg. Så den var till och med sämre än väntat.‍♂️
  12. Förslag till ny MB/GB

    Hallåj. Jag har upptäckt att jag utan att tveka skickar mina gubbar i strid och fyller på med nya när de stupat. Om gubbarna som överlet en strid fick veteranstatus kunde det bli intressant att se till att de inte blev kanonmat. Enheter med veteranstatus får en liten förstärkning av...
Topp