• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av Lastbuzz

  1. Den dagliga utmaningen

    Den är ju kul, man väljer vad man vill göra för utmaning. Går igenom listan på vad som ska göras och tänker - det fixar jag lätt. Sen blir det tvärnit. Upp seglar uppgiften - ta över 1 sektor på kontinentkartan genom att förhandla!!! Där var det kört, jag sitter med två uppgifter kvar för att...
  2. Kors och tvärs - Hitta alla ord!

    Jag spelar i Cirgard ELD A2 - C2 SJUNGANDE F15 - N15 FONTÄN B7 - G2 SKRATT G12 - B12 FÅGELKVITTER A12 - L1 SYRSOR G11 - B6 GITARR F6 - K11 VALSÅNG A3 - G9 HARPA E2 - A6 VATTENFALL O1 - O10 HAVSBRUS B9- I2 VINDSPEL O13 - H6 LANDSBYGD N2 - N10 REGN G5 - D2 PORLANDE VATTEN N1 - A1 VÅGOR...
  3. Forska fram odling för att öppna ytterligare produktionsalternativ???

    När jag vill producera resurser eller varor så är bara det första (5 minuter och 4 timmar) tillgängligt. Resten är skuggat och det sitter hänglås över med texten Forska fram odling för att öppna ytterligare produktionsalternativ. Vad är detta för nytt? Och varför? Ska vi inte kunna jobba på i...
  4. Forumets månadstävling - S:t Patricks dag-tema!

    Jag hittade 19 klöver i bilden. Spelar i Cirgard
  5. Forumtävling - Snart är julen här!

    9 rosa paket 3 silvernycklar 4 guldnycklar
  6. Följ linjen!

    A - 3, B - 1, C - 2 och d - 4.
  7. Forumtävling - Hösteventet

    9 äpplen, 1 paj, 11 pumpor,, 2 choklad, 4 kanel och 2 kola hittar jag. Spelar i Cirgard
  8. Forumets tävling - Sommareventet

    Räknar till 14 dubloner och 4 kompasser i bilden. Spelar i Cirgard
  9. Hjältarnas forumtävling

    9 väskor och 4 ryttare till häst. Spelar i Cirgard
  10. Forumets Vildmarkstävling

    8 tassar och 4 vindsnurror Spelar i Cirgard
  11. Starta varje produktion för sig

    Hej. Senast i morse fungerade det att, efter man skördat frukterna av sitt slit, klicka upp och starta produktionerna på respektive vara mm genom att det matades vidare automatiskt. Nu fungerar inte den funktionen, rutorna kommer upp, man startar vad man nu ska ha och sen händer det inget...
  12. Forumets Eventtävling

    Hej. Hittade 14 fotbollar samt 5 energidrycker. Min värld är Cirgard.
  13. Rymdåldern: Mars

    Tack.
  14. Rymdåldern: Mars

    Öh. Känner mig som en enda stor jubelidiot. Hittar inte world map, var ska man hitta den?
  15. Forumtävling - Maj - Hitta alla föremål!

    Hej. Jag hittar: 9 rullar, 5 spadar, 4 penslar och 4 urnor. Totalt 22 föremål. Om jag skulle vinna så spelar jag i Cirgard.
Topp