• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av KingPing98

  1. KingPing98

    Nyhet PvP Arenan

    Vet ni när rankingen fixas i pvp-tornet, tänker på fönstret där man kan se poäng, medalj och imperieranking? Just nu ser de väldigt slumpmässigt ut vilka som ligger var :p
  2. KingPing98

    Dina förslag till vår Community Sprint (ver. 1.209)

    Skriver de som jag hade med i ett annat inlägg här också - Mass mot/pol knapp - Mass besök värdshus - Kunna köpa ett visst antal fp för guld - Kunna köpa mer än 10 fp innan man måste spendera dem - Ha mer än 100 fp i mätaren Hade varit nice med fler uppgraderingar i värdshuset och även att...
  3. KingPing98

    Synpunkt Funktioner som borde ha funnits sedan länge

    Skurkar har jag inget emot heller att få massor av då det går åt massor också i krigandet :p Emess jag förstår de och jag menar inte att verka sur om de framstod så :) Vad jag menar är att dessa förslag verkar vara funktioner som glömts bort att lägga till typ ^^ Då det har blivit så mycket mer...
  4. KingPing98

    Synpunkt Funktioner som borde ha funnits sedan länge

    Tjena! Det finns ett helt gäng funktioner som enligt mig och många andra jag snackat med borde ha implementerats för längesen. - Mass mot/pol knapp - Mass besök värdshus - Kunna köpa ett visst antal fp för guld - Kunna köpa mer än 10 fp innan man måste spendera dem - Ha mer än 100 fp i mätaren -...
  5. KingPing98

    Hur kan imperieslagfältet (ISF) utvecklas?

    Jag hade verkligen önskat att förslag 3 skulle bli verklighet. Just nu möter man mer eller mindre alltid samma 3 imp och 3 nya som fastnar vid sitt bo och nästan hellre vill vara kvar i dia b om man kan säga så. Hade man kunnat möta imperier från andra servrar och ha någon form av ranking system...
  6. KingPing98

    Återkommande uppdrag i Asteroidbältet

    Känns orättvist att de som är i högsta eran ska kunna få poäng på ett sätt vi övriga inte ens har möjlighet till då vi omöjligt kan tävla mot dem, borde tas bort som Cybelee skrev :/
  7. KingPing98

    Först till 1000

    247
Topp