• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av Jutlander

  1. Imperieexpeditionsuppdateringar

    Absolut är det valfritt, men gör du valet att inte bygga TG's lvl2 så kommer man att ligga efter i FP-produktion. Dvs att man blir mer eller mindre tvingad till att bygga en Mayastad... Du säger gamla byggnader, eventbyggnaden som ex Luftskeppet som krävde 9 uppgraderingar är väl knappast gammalt?
  2. Imperieexpeditionsuppdateringar

    Den här uppdateringen måste vara värsta sen manna minne. Inte nog så tvingar ni oss att städerna kommer att se ut som en j*vla Mayastad. Sen som grädde på moset så boostar ni Terrasserna lite väl mycket och sätter spelet i en obalans, där denna byggnad uppgraderad kommer att producera mera än ex...
  3. Den vanliga fordonstrafiken verkar att ha bytts ut till gamla T-Fords från 1900-talet.

    Just nu så upplever alla som har spelet på mobilen/bärbara enheter, att det bara kör runt gamla T-Fords från 1900-talet på deras gator!?
  4. Uppdatering 1.179 2020-05-27

    När ska ni fixa motortrafikflödet på mobilspelen? Samt just nu så åker bara gamla T-Fords runt i alla spelares moderna städer!!??
  5. Forskningsträdet

    Gillar det nya forskningsträdet. Det är snyggt och lätt att hitta den information man söker. Samt jag älskar att man kan nu använda sin FP-bank mycket smidigare för att forska direkt i forskningsträdet :)
  6. Trafikanimationerna är buggiga.

    När ett fordon möter ett annat fordon på vägen så stannar de in och står stilla! Ibland står de så länge att de försvinner till sist? Jag har haft funderingar om det beror på att att de 2-vägarna är inte tillräckliga breda??? Detta sker på PCn. Utöver det så går trafiken bara åt ett håll på...
  7. Förslag: Utveckla skins så man kan ändra utseende på staden så den ser mera stadtslikt ut.

    Min stad ser snart mera ut som ett tivoli än en stad. Visst kan man bygga era fina husbyggnader, men det förlorar man för mycket fp-produktion på. Så mitt förslag är att införa skins så man kan ändra utseendet på ex alla indianbyggnader och kunskapenshelgedom, så att de ser ut som tidsenliga...
Topp