• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av DonPedro

  1. DonPedro

    Vinn fotbollar till Forge Bowl 2022!

    Jag hittar 11 fotbollar. Vill ha i Brisgard om jag vinner
  2. DonPedro

    Hitta Innobert!

    Innobert finns under den orangea muggen
  3. DonPedro

    Besättningsmedlemmar arktiskt hamn

    Nej den hade jag missat men tack för det.
  4. DonPedro

    Besättningsmedlemmar arktiskt hamn

    Har precis uppgraderat den arktiska hamnen och fått ett par nya besättningsmän - Jungman och skattletare - men jag förstår inte vad dom tillför. Symbolerna är obegripliga och hittar ingen hjälp. Kan ni hjälpa mig med en förklaring eller länk till förklaring?
  5. DonPedro

    Blå galaxen.

    Tack för det svaret :)
  6. DonPedro

    Blå galaxen.

    Använder diamanter för att rensa hela stan vid insamling. Fungerar Blå galaxen med sin bonus då? Dvs kan jag dubbla vid insamling om jag använder diamanter?
  7. DonPedro

    Event - för många, för ofta

    Håller med till 100%
  8. DonPedro

    Varor i inventarielista

    Som på bilden fast istället för 5 fp så är det antal varor vunna.
  9. DonPedro

    Varor i inventarielista

    När man vinner varor i Imperie expeditionen så tycker jag att dom borde ses i inventarielistan som tex. byggnader och förbrukningsföremål, där dom ses först av alla inventarier(under fliken "alla belöningar"). Har man inte stenkoll på alla varor så är det lätt att tappa bort.
  10. DonPedro

    Moderna tider - Varubyggnader.

    Har nyligen avancerat till Moderna tider och nu undrar jag hur det funkar med varubyggnaderna. Måste jag "äga" bägge varudepåerna för att tillverka en vara? Eller kan jag använda en eller båda ur mitt varulager?
  11. DonPedro

    Forge of Empires Wiki - förslagslåda

    klarre. Det finns redan. När du är klar med en nivå så kommer det upp en skylt där man ser vilka nivåer som är öppnade eller låsta. Tryck på "bidra" på en låst nivå så ser du alla varor ni har i imperiet och vad varje nivå kostar att öppna. Varor ni inte har tillräckligt av visas i rött.
  12. DonPedro

    Grannskap

    Har hamnat i ett nytt grannskap som jag inte förstår. Alla är stenrika och mäktiga. Vi är 8 st som har under 400 000 poäng. Nästa (# 75 på listan) har 2 600 000 och sen går det bara uppåt. Hur är det ens möjligt? Dessutom blir man ju rånad 3-4 ggr per dag. Trodde det var slumpen som avgjorde...
  13. DonPedro

    Mäktiga byggnader

    Vad händer om man bygger 2 MB som gör samma sak tex Fyrtornet och Royal Albert Hall? Får man 150-200 % resursförstärkning då?
  14. DonPedro

    Varupaket

    Ok tack för det snabba svaret.:)
Topp