• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av Ambjorn

  1. Ambjorn

    Nyhet Nu startar Kvantuminvasionen!!

    Behöver inte ha ett svar. Investerade i Gulduppgraderingen ger ju expansioner i staden på sikt, rotundan, vinnarnas torg är helt ok på nivå 1 även Kolossen på nivå 5. Så kan bara bli ännu bättre trots att man är ensam i mitt imperium.
  2. Ambjorn

    Nyhet Nu startar Kvantuminvasionen!!

    En fundering här angående belöningarna. När nu en hel omgång med då sex delomgångar är avslutad så börjar en ny lite senare. Är det samma belöningar då som Neo Kolossen och det andra? Har ju spelet de omgångar som finns och ser att det går nog som ensam spelare i ett Imperium klara av hela Neo...
  3. Ambjorn

    Försvunnen lycka?

    Titta och i vänlistan börja längst bak och se hur många det är som egentligen är aktiva nu för tiden. Jag har väl runt drygt 20 som inte är aktiva men fasar ut dom en i taget de ger ju en del vid motivering trots allt. Nötisar är bara att ha ja, har 20 stycken så snart kan jag börja sälja...
  4. Ambjorn

    Nyhet Välkommen till den officiella Forge of Empires Discord servern!

    Instagram finns de väl redan på nu? Fattas Tiktok och så sätter man betyg via Tinder på Event och annat, blir ju enklare med bara två val.
  5. Ambjorn

    Nyhet Nu startar Kvantuminvasionen!!

    Visst är man ensam blir det nästan hopplöst känns det som. Men kör i alla fall så långt det går utan att lägga en enda diamant på det så får man se hur långt man kommer. Diamanter köper jag till event.
  6. Ambjorn

    Synpunkt Vildmarkseventet - 2024

    Nu kan man ha synpunkter du var lite väl tidig att lägga ut frågan nästan som att det var bråttom att hinna med båten. Men eventet själva tävlingsdelen, klickandet, var utmärkt klurigt som krävde en hel del planering för att lyckas. Precis som jag gillar. Antalet biljetter är det inte så mycket...
  7. Ambjorn

    Information Hur ser framtiden ut för Forge of Empires? Lyssna på vår Produktchef!

    En till Kulturell Bosättning är väl ok visserligen har jag drygt 2 kvar att lösa så det blir senare. Men att IE blir förändrat uppskattas verkligen den börjar bli lite småtråkig nu när man tar sig igenom IE-5 med autostrid. Det andra vill jag se hur det blir i verkligheten innan jag kan ha...
  8. Ambjorn

    Var är Eldors Ruiner

    Samla in kistorna bara så löser det sig med ruiner.
  9. Ambjorn

    Detta Event..Var är Alarik Ironsoul??

    Den tar bort alla i samma färg på spelplanen, kan vara bra att ha om man skall ploppa exempelvis 45 stycken gula i uppdraget som inte har stjärnkrav. Jag lägger ned Baronen nu när jag är inne på uppdrag 23 och koncentrera mig på huvudspelet. Känns rätt så meningslöst med Baronen och hans...
  10. Ambjorn

    Nyhet Motståndarens utmaning

    Har bara kommit till uppdrag 21 än så länge. Nu får man ju några biljetter av Baronen när man klarat en utmaning, men helt klart så är det mycket tufft värre än det första som en annan spelare klarade av på en timme. Tog väl runt 3-4 timmar för mig den gången. Men icke nu, köpte 4 biljetter...
  11. Ambjorn

    Detta Event..Var är Alarik Ironsoul??

    Tack, ja just det. Det är stjärnor de där prickarna längst ned.
  12. Ambjorn

    Detta Event..Var är Alarik Ironsoul??

    Och det gjorde han med besked, redan vid fjärde uppdraget så blev jag helt ställt. Vad i tusan skall man göra?
  13. Ambjorn

    Detta Event..Var är Alarik Ironsoul??

    Den där typen av människor kan ju inte komma samtidigt som pöbeln dessutom kvinnofolk. Så han kommer och gör en storstilad entré enligt eget tycke.
  14. Ambjorn

    Event Vildmarksevent 2024

    Vad är det här nu? Två profilbilder i uppdragslinjen precis som i förra Vildmarkseventet, ett jäkla ofog av er. Dessutom två var i premiumpassen. botten. Och varför har ni placerat den fullständiga informationen på en separat sida, blir ju bara töntigt så här. Men för övrigt verkar eventet...
  15. Ambjorn

    Synpunkt Vad tycker du om Vintereventet?

    Att det är bra byggnader och hur man kan tillförsäkra sig dem är faktiskt det viktigaste för mig. Att tävlingsmomentet var enahanda kan jag stå ut med när det andra uppväger. Och visst egeiska var suveräna de med. Pyramiderna ger blandade enheter vilket jag strävar efter och så när nästa...
Topp