• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av Ugor

  1. Ugor

    Bugg Bugg i animation för Pappersbetongfabrik (Började runt 20230702)

    För att tydliggöra för tråden ytterligare har jag taget ett inzoomat screenshot från just den problematiska bildrutan. Man kan se att utgångsläget är en inaktiv fabrik (nersläckt), och att det som är skillnaden mot den i den animerade sekvensen läggs ovanpå den inaktiva fabriken. Då förstår man...
  2. Ugor

    Bugg Bugg i animation för Pappersbetongfabrik (Började runt 20230702)

    Absolut. Tycker ändå spelet är relativt fritt från buggar. Detta är den första jag hittat.
  3. Ugor

    Bugg Bugg i animation för Pappersbetongfabrik (Började runt 20230702)

    Ingen annan animation rör sig så snabbt, trodde det var uppenbart. Man kan ju få epilepsi.
  4. Ugor

    Bugg Bugg i animation för Pappersbetongfabrik (Började runt 20230702)

    Nej, så såg det inte ut innan. Delar av bilden (kanske är bara det som rör sig som uppdateras varje bildruta) ska ligga där den ligger när det inte blinkar. Ta det lysande staketet nere i bild, det kommer på helt fel plats, liksom andra delar. Bilden är flippad vertikalt (Uppochner och sedan...
  5. Ugor

    Bugg Bugg i animation för Pappersbetongfabrik (Började runt 20230702)

    Och det händer även på en helt annan dator som jag testade nu. Spelversion 1.260.78f20fa64b (05.07.2023 08:48) OpenGL Vendor=WebKit Version=WebGL 2.0 (OpenGL ES 3.0 Chromium) Renderer=WebKit WebGL GLSL=WebGL GLSL ES 3.00 (OpenGL ES GLSL ES 3.0 Chromium)
  6. Ugor

    Bugg Bugg i animation för Pappersbetongfabrik (Började runt 20230702)

    För mig blir det så i alla fall, bytte även webläsare till en jag aldrig spelat spelet på. Kanske har fått en specialversion som flippar en bildruta på Pappersbetongfabriken, verkar skumt. Här är en video som visar problemet tydligare. https://www.galaxy-forces-vr.com/temp/foe_bug.mp4
  7. Ugor

    Bugg Bugg i animation för Pappersbetongfabrik (Började runt 20230702)

    Det hjälper inte att slå på/av animationerna. Det är helt enkelt fel på bilden, den är vänd uppochner.
  8. Ugor

    Bugg Bugg i animation för Pappersbetongfabrik (Började runt 20230702)

    I meddelandet om "Hur man rapporterar buggar till supporten" står det allt vad rapporten ska innehålla, men inte alls hur man faktiskt går tillväga för att skicka en buggrapport till ert system.
  9. Ugor

    Bugg Bugg i animation för Pappersbetongfabrik (Började runt 20230702)

    Händer i både Firefox och Google Chrome. Har rensat cache, händer ändå. Buggen är att en frame i animationen för arbetande "Pappersbetongfabrik" är fel, så det uppstår ett blinkande i spel-bilden. Det händer Alltid. Det påverkar ingenting men är irriterande. Det började hända för en eller två...
Topp