• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av Charleszx

  1. Kors och tvärs - Hitta alla ord!

    Nästa gång blir det väl mäktiga byggnader i FoE att hitta Eventuell vinst tas emot i D-världen
  2. Skuggiga specialbyggnader

    Grupp A Bandarlekplats Gentianaväderkvarn Kiosk Naso-MaskStaty Palmträd Hjältarnas värdshus Uråldrig kyrkogård Eld-Pagoda Det eviga kärleksträdet Majstång Grupp B Ballongplats Terrassgård Önskebrunn Solurstornet Fiorebyn Botanisk Rotunda Terrakottavingård...
  3. Forumets månadstävling - S:t Patricks dag-tema!

    Jag hittar 0 tre-klöver som det frågas efter, lurigt . (hittar även 20st fyr-klöver) Ev. vinst tas gärna emot på D-servern.
  4. Forumtävling - september 2022

    blix T nedslag annorlund A S tudsboll smörgå S bord git A rrfodral Då borde sifferkoden bli Tassa
  5. Forumets tävling - Sommareventet

    4 kompasser och 12 dubloner
  6. Forumets sommartävling

    Svar: Tisdag Kul tävling =), helt i min smak Synd jag inte titta in första dagen redan, det hade räckt... och så ska jag lägga till att svaret avser år 2022
  7. Forumets Eventtävling

    Hittar 12 fotbollar och 4 flaskor Dinegu
  8. Hitta presenterna!

    Hittar 27 paket ev vinst tas emot i D-världen.
  9. Hitta Innobert!

    Grön
  10. Uppdatering 1.215 - 2021-10-13

    :D:D:D:D:D "Vi har tagit bort fördröjningen vid köp av Forskningspoäng. " :D:D:D:D:D
  11. Synpunkt Funktioner som borde ha funnits sedan länge

    Gillar verkligen dessa: - Kunna köpa ett visst antal fp för guld - Kunna köpa mer än 10 fp innan man måste spendera dem Att inte kunna ha mer än 100 fp i mätaren kan jag tycka är en del av spelet. Gränsen satt för länge sedan så den borde kanske höjas i takt med den fp inflation som skett.
  12. Hur kan imperieslagfältet (ISF) utvecklas?

    Det har nu gått nu drygt ett år sedan ISF startade. (eller BG som de flesta säger?) Jag konstaterar att det blev ett nytt roligt inslag som de aktiva spelarna lägger (för) mycket tid på. Samt att inflationen i att få mer rankingpoäng och belöningar av fp/varor ökade drastiskt. VAD ÄR ERA...
  13. Synpunkt Imperium förbättringar / Förslag

    Gillar speciellt de 2 första punkter Gillar de 2 första punkterna.
Topp